اخبار داغ

واکنش بازیکن لیگ برتر کشور به کمک‌های مومنانه:

فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی یکی از فرهنگ‌های بشری برای نودوستی است

فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی یکی از فرهنگ‌های بشری برای نودوستی است
سلمان شهبازی بازیکن سابق لیگ برتر کشور گفت: فرهنگ غنی ایرانی واسلامی همواره یکی از فرهنگ های تمدن بشری در خصوص نوع دوستی و کمک به نیازمندان بوده است که همچنان قداست خویش را حفظ کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیکن سابق لیگ برتر کشور و شهرداری یاسوج در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، با اشاره به کمک های مومنانه گفت: فرهنگ غنی ایرانی واسلامی همواره یکی از بهترین فرهنگ های تمدن بشری در خصوص نوع دوستی و کمک به نیازمندان بوده است که قداست این فرهنگ همچنان محفوظ مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: مردم ایران اسلامی در موقعیت های مختلف به صورت خود جوش در برنامه ها و کمک رسانی و تمام امور خیر در زمینه های مختلف عملکرد درخشانی از خود نشان دادند.

,

سلمان شهبازی تصریح کرد: بدون شک حضور هوشمندانه نخبگان، خیران، هنرمندان، ورزشکاران، فعالان اقتصادی ، موسسه های خیریه که دل در گرو این خاک مقدس دارند با اتحاد و همدلی قاب سخاوت را ترسیم کنیم.

,

این بازیکن سابق شهرداری یاسوج و لیگ برتر گفت: در این ایام سخت کرونا و رکود اقتصادی وخالی شدن سفره های خالی خیل انبوهی از هموطنان شرافتمند شده عدالت اجتماعی حکم می کند که به نیازمندان توجه بیشتری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه