اخبار داغ

توزیع ۵۵۰ غذای نذری به مناسبت عید غدیر بین تمام اهالی نجفیه تویسرکان+تصاویر

توزیع ۵۵۰ غذای نذری به مناسبت عید غدیر بین تمام اهالی نجفیه تویسرکان+تصاویر
هیئت امنای مسجد امام حسین(ع) روستای نجفیه در تویسرکان، علوی وارانه و نه تنها برای کسب پاداش، بلکه فقط به عشق علی(ع) به میدان آمدند و امروز با تهیه و توزیع ۵۵۰ غذای نذری و توزیع آن بین تمامی اهالی روستا، روز عید سعید غدیر را گرامی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ اطعام در روز عید غدیر اجر و پاداش عظیمی دارد تا جایی که امام رضا(ع) فرمودند” ثواب غذا دادن به یک مؤمن در این روز برابر با غذا دادن به ۱۲۴ هزار پیامبر است.”

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

همچنین در روایتی از امام صادق(ع) نقل شده که؛ “غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق(در رأس آنها خود ائمه معصومین) و یک میلیون شهید(در رأس آنها حضرت عباس و شهدای کربلا) و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد. (بحار ج۶ ص ۳۰۳)””

,

ایشان در جایی دیگر نیز فرموده اند: “غذا دادن به یک نفر در این روز مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است.(مفاتیح الجنان ص۵۰۰) به گونه‌ای که امام صادق(ع) اصلاً این روز را روز اطعام الطعام نامیدند. (بحار ج۹۵ ص۳۲۳)”.

,

از این رو شاهد هستیم که همزمان با عید سعید غدیرخم، عید ولایت در جای جای نقاط شهرستان تویسرکان غذای نذری طبخ و توزیع می شود.

,

و اما اینجا در روستای نجفیه به همت هیئت امنای مسجد امام حسین(ع) ۵۵۰ پرس غذای نذری تهیه و بین تمامی اهالی روستا توزیع شد و این گونه آنان عشق و ارادت خود را به مولای خود نشان دادند و ترجمه ای شدند بر گفتمان #فقط_به_عشق_علی.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه