اخبار داغ

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

مجتمع شیلات سپیددشت به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مجتمع شیلات سپیددشت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
ویسکرمی گفت: مجتمع شیلات سپیددشت با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، آماده واگذاری به بخش خصوصی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: شیلات سپیددشت با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد، طبق ماده ۲۷ برای ادامه کار و بهره برداری به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری هایی که از اداره کل منابع طبیعی استان، مدیریت برنامه ریزی و مدیرکل شیلات استان صورت گرفته، شیلات سپیدشت در قالب ماده ۲۷ برای تکمیل و راه اندازی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد که انشاالله مراحل مزایده برگزار و سرمایه گذار آن مشخص خواهد شد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ۱۰ درصد باقی مانده این پروژه توسط بخش خصوصی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید و با توجه به شرایط ویژه‌ای که شیلات سپیددشت دارد می توان با راه اندازی صنایع تبدیلی و آبی کردن زمین‌های کشاورزی، یک تحول خیلی مهمی ایجاد کرد.

وی با اشاره با اشتغال زایی در این پروژه خاطر نشان کرد: تنها در بخش شیلات حدود هزار نفر اشتغالزایی ایجاد شده و با ورود هلدینگ به این بخش بیش از هزاران نفر اشتغالزایی خواهد شد.

ویسکرمی تصریح کرد: با ورود هلدینگ به این بخش می‌توان صنایع تبدیلی مانند کنسرو سازی، ماهی خوشک، فیله و…راه اندازی کرد؛ پیگیر مسائل صنایع تولیدی استان هستم و به زودی شاهد خبرهای خوبی در زمینه اشتغال خواهیم بود.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه