اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کوهدشت:

رزمایش کمک مومنانه تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است

رزمایش کمک مومنانه تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است
حجت‌الاسلام ساعدپور گفت: کمک‌های مومنانه در ایام کرونا تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد کرم ساعد پور در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، ضمن گرامیداشت دهه ولایت، اظهار داشت: ائمه اطهار (ع) از بهترین انسان‌ها در جهات مختلف بودند، یکی از آن جهات کمک مومنانه آنان به مردم نیازمند جامعه بود که معمولاً به‌صورت مخفیانه صورت می‌گرفت و زمانی که امامان بزرگوار از دنیا می‌رفتند، مردم متوجه می‌شدند که این کمک‌ها از جانب آنان بوده والان قطع‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند بهترین مردم کسی است که خیر او به دیگری برسد، این رزمایش کمک مومنانه امتحان و فرصت بزرگی برای اثبات و شناسایی خوب بودن هر فردی است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کوهدشت با اشاره به تبیین جایگاه مستضعفان در کلام معمار انقلاب، عنوان کرد: مستضعفان و پابرهنه‌ها در اندیشه امام، صاحبان اصلی انقلاب و کشور شناخته می‌شوند و در این راستا امام (ره) فرمودند یک تار موی پابرهنه‌ها را با سرمایه‌داران تعویض نمی‌کنم.

,

وی با اشاره به فرهنگ غنی ایران نسبت به سایر نقاط جهان، تصریح کرد: این برهه از زمان بسیار حساس است چراکه امت در معرض یک امتحان بزرگ الهی قرار دارد، در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه و مواسات، سخاوت و فرهنگ ایرانی – اسلامی و اوج‌ انسانیت به رخ جهانیان کشیده شد.

,

ساعد پور ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در رزمایش کمک مومنانه و همدلی، گفت: انسان برای اینکه ارتباط وسیع و مستحکمی را با خداوند متعال داشته باشد بایستی ارتباط محکمی را با خلق‌الله برقرار کند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کوهدشت اظهار داشت: امام علی (ع) در نامه‌ای خطاب به مالک می‌فرماید زیرمجموعه‌های تو، یا برادر دینی یا هم نوع تو بوده، بایستی به آنان کمک‌رسانی کنید چراکه خلق خداوند متعال هستند.

,

ساعد پور عنوان کرد: این کمک‌های مومنانه در ایام کرونا تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است، زیرا مردم آن زمان باجان و مال خود حماسه‌ای پرشور در تاریخ به ثبت رساندند، الآن نیز می‌بینیم برخی با مال خودشان در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و برخی نیز باجان خود همچون کادر درمان خط مقدم مبارزه با کرونا، در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه