اخبار داغ

یک میلیون و هفتصد هزار دلار کل بدهی‌های فعلی است

سعادتمند: بدهی ها مثل الوار بر سر ما خراب شده/ اجازه جدایی بازیکنان را نمی‌دهیم

سعادتمند: بدهی ها مثل الوار بر سر ما خراب شده/ اجازه جدایی بازیکنان را نمی‌دهیم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مبلغی حدود یک ملیون و هفتصد هزار دلار کل بدهی‌های فعلی باشگاه است و پرونده‌هایی هم در آینده خواهیم داشت که باید به آنها فکر کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد سعادتمند درباره بازی استقلال مقابل شهرخودرو در هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم، اظهار داشت: به نظرم مقابل پدیده کمی بدشانس بودیم و اگر کمی چاشنی شانس همراه ما بود، به راحتی سه امتیاز بازی را بدست می‌آوردیم و شرایط خیلی بهتری در جدول پیدا می‌کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه در خصوص وضعیت فعلی استقلال، تصریح کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و از نظر امکانات و پشتیبانی تیم هم در حد حرفه‌ای فراهم شده و در وضعیت مساعدی قرار داریم. قصد داریم بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را در هفته جاری پرداخت کنیم، اما فشار احکام فیفا ما را آزار می‌دهد و باعث شده نتوانیم آنطور که می‌خواهیم روی امور تمرکز کنیم.
,
مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون بدهی‌های این باشگاه، افزود: احکام پرداخت پول شفر، بویان، میگوئل و باشگاه پاختاکور از سوی فیفا صادر شده و تلاش می‌کنیم که آنها را پرداخت کنیم. موضوع این است که این پرداخت‌ها با توجه به افزایش قیمت ارز و کمبود ارز در کشور، مثل الوار بر سر ما خراب شده است. مبلغی حدود یک میلیون و هفتصد هزار دلار کل بدهی‌های فعلی باشگاه است و پرونده‌هایی را هم در آینده خواهیم داشت که باید به همه آنها فکر کنیم.
,
سعادتمند در پایان در مورد فعالیت استقلال در نقل و انتقالات، خاطرنشان کرد: ما به هواداران قول می‌دهیم اجازه جدایی بازیکنان را نمی‌دهیم و با فعالیت خوب در فصل نقل و انتقالات و تقویت تیم، راهی لیگ بیستم شویم.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه