اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

کمک مومنانه تنها قطره کوچکی از دریای بیکران احسان است

کمک مومنانه تنها قطره کوچکی از دریای بیکران احسان است
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت:کمک های مومنانه که امروز به فرمان پرچم دار اسلام به‌دست نیازمندان در سراسر کشور رسانده می شود، تنها قطره کوچکی از دریای احسان است و ما می بایست این زیبایی هارا بیش از پیش به عرصه آوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمد علی نکونام ، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عصر امروز در رزمایش دوم کمک های مومنانه، اظهار کرد: در این روز که روز ولایت و امامت است این توفیق نصیب ما شده که شاهد یک امر مبارک که هدف نورانی غدیر به عنوان نهضت همدلی و احسان است، باشیم.

وی افزود: مردم با درس گیری از حقیقت غدیر، کوشیده اند تا این زیبایی ها را خلق کنند و این احسان و نیکی را در میان‌خود به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: این حرکت خداپسندانه نیز در محرم هم به دست مردم عاشورایی ادامه دارد و افرادی که در پرتو غدیر و عاشورا زندگی می کنند، می کوشند تا حقیفت عاشورا را به عرصه آورند تا یاری‌گر آسیب دیده های این ویروس شوم باشند.

وی در ادامه بیان کرد: این عید عیدالله اکبر نامیده شده چرا که به لحاظ محتوا و حقیقت،  همان تمام اسلام و حقیقت اسلام، قرآن و راه و مرام تمامی انبیا الهی است.

امام جمعه شهرکرد گفت: این خوی شیطان طلبی است که در برخی انسان ها نهفته که خود را مقابل عدالت قرار می دهند و از درون و برون با پرچم جمهوری اسلامی ایران ستیز می کنند، اما حقیقت دین و قرآن  موجب آبادانی دل های مردم به برکت انقلاب اسلامی شده است و در عوض پرچم ظلم و جفا فروکش کرده و ابر قدرت های شرق و غرب به ذلت نشسته اند.

وی خاطرنشان کرد:  هم اکنون پس از هزار و ۴۰۰ سال پرچم به دست فرزندی از  فرزندان عادل فاضل و اهل کرامت قرار گرفته است و این پرچم دست امام راحل که  فقیهی وارسته و  نشات گرفته از غدیر و پرورش یافته از غدیر، قرار گرفت که با آمدن خود به میدان انقلاب اسلامی را شکل می دهد.

حجت الاسلام محمد علی نکونام در ادامه بیان کرد : امروز تداوم این انقلاب و پرچم به دست فقیهی وارسته، حکیم،فهیم، اسلام شناس و متقی  است و ثروتمندند مردم  به برکت غدیر و لازم است که  قدر این ثروت را بدانیم و زیبایی های غدیر را به عرصه آوریم.

وی در پایان تشریح‌کرد: کمک های مومنانه که امروز به فرمان پرچم دار اسلام  به‌دست نیازمندان  در سراسر کشور رسانده می شود، تنها قطره کوچکی از دریای احسان است و ما می بایست این زیبایی هارا بیش از پیش به عرصه آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه