اخبار داغ

چالش بزرگ تکواندوکاران در جام غدیر

چالش بزرگ تکواندوکاران در جام غدیر
چالش بزرگ تکواندو "جام غدیر" در دو گروه مردان و زنان و در آیتم‌های آپ دولیوچاگی و دولیوچاگی رکوردی با 110 جایزه ارزشمند برای ورزشکاران برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی فدراسیون تکواندو، به منظور گرامیداشت دهه امامت و ولایت "عید بزرگ غدیر" چالش بزرگ تکواندو "جام غدیر" در دو گروه مردان و زنان و در آیتم‌های آپ دولیو چاگی و دولیوچاگی رکوردی برگزار می‌شود که به 110 تکواندوکار برتر این رقابت‌ها جایزه ارزشمندی اهدا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عضویت در بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو و تمدید سال 99، بدون محدودیت رده کمربندی، رده کمربند سفید، سبز و آبی برای ضربه آپ دولیوچاگی و رده کمربند قرمز به بالا برای ضربه دولیوچاگی شاریط عمومی برای شرکت در این رقابت‌ها است.

,

این رقابت‌ها در سه رده‌سنی کمتر از 14 سال (11 دی‌ ماه 1384)، 15 تا 18 30 سال (10 دی‌ماه 1384 تا 11 دی‌ماه 1380) و بالای 19 سال (10 دی‌ماه 1380 به پایین) برگزار می‌شود.

,

مسابقات تنها در یک مرحله برگزار خواهد شد و واجدین شرایط از امروز (یکشنبه – 19 مردادماه) تا پایان روز پنجشنبه – 23 مردادماه فرصت دارند از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو TaekApp *نسخه به روزرسانی شده* ویدئوهای خود را ارسال نمایند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه