اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

توزیع 100 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندرانی در دهه ولایت

توزیع 100 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندرانی در دهه ولایت
فرمانده سپاه کربلا از تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه ولایت و امامت در مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اولین مرحله از نهضت کمک مومنانه  قائم شهر ویژه دهه امامت و ولایت جمعه شب با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولان شهری همزمان با عید غدیر خم در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در برگزاری اولین مرحله از نهضت کمک مومنانه  قائم شهر ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، از تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت:‌علاوه بر بسته‌های معیشتی، تامین جهیزیه، لوازم التحریر، پوشاک، پرداخت قبوض و اقساط و کارت هدیه هم به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده سپاه کربلا  ارزش کمک‌های مومنانه دهه ولایت را بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: دو مرحله دیگر از نهضت کمک مومنانه در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار خواهد شد.

مسلمی ابراز امیدواری کرد: که در هر مرحله بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی را داشته باشیم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری نیز با اشاره به اینکه ملت ایران ملت قرآنی هستند، گفت:‌  ملتی که سختی‌ها راتحمل کند و از ادامه راه باز نماند آن ملت زبده‌ای است.

آیت الله علی معلمی با بیان اینکه در ادیان مختلف و اقوام در برابر قرآن هیچ ملتی صاحب فرهنگ ایمان، ایثار و مقاومت نیست، افزود: ملت ایران از معارف قرآن و رهنمود‌های ولایت بهره گرفته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تصریح بر اینکه در اولین مرحله از نهضت کمک مومنانه همه شاهد گوشه‌ای از ایثار و انفاق مردم بودیم، خاطرنشان کرد: این ایثار و انفاق نشات گرفته از قرآن است که چگونه مردم در سختی‌ها در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

وی بااعلام اینکه مردم  مازندران در مرحله اول نهضت کمک مومنانه که در دهه ولایت برگزار شد، خوش درخشیدند، یادآور شد:‌در این مرحله مردم ولایتمدار قائم شهر ۱۵ هزار بسته معیشتی را با کمک خیرین، مردم، اصناف، بازار و کسبه، مسئولان و نهاد‌های انفلابی با محوریت سپاه بین مردم توزیع کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه