اخبار داغ

عربشاهی: پرسپولیس شایسته رسیدن به قهرمانی آسیاست/ حیثیت قهرمانی پرسپولیس از همه‌چیز مهم‌تر است

عربشاهی: پرسپولیس شایسته رسیدن به قهرمانی آسیاست/ حیثیت قهرمانی پرسپولیس از همه‌چیز مهم‌تر است
پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با دانا گفت: به عنوان یک طرفدار و پیشکسوتی که 14 سال در این تیم بازی کرده به هواداران می‌گویم پرسپولیس این شایستگی را دارد که به قهرمانی آسیا برسد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در تحلیل بازی پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: گفته می شود تیم پرسپولیس با توجه به اینکه 4 هفته زودتر قهرمان شده، انگیزه صد درصدی که باید در زمین انجام می داد را نداشته است؛ اما بنده مخالف این مسئله هستم؛ زیرا حیثیت تیم خیلی مهمتر است. پرسپولیس تیمی است که 4 سال متوالی قهرمان شده و 4 هفته به اتمام بازیها قهرمانی اش مسجل شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عربشاهی در گفتگو با خبرگزاری دانا افزود: تیم ذوب آهن خیلی خوب شروع کرد و دوندگی بیش از حدی وسط زمین داشت. این تیم با توجه به جایگاهش در جدول برای کسب 3 امتیاز آمده بود و پرسپولیس تنها برای مساوی در میدان حاضر نشده بود. انگیزه ای که بازیکنان ذوب آهن داشتند با انگیزه بازیکنان پرسپولیس خیلی فاصله داشت و همین باعث شده بود که پرسپولیسی ها تمام توان خود را در زمین به کار نگرفته و ذوب آهن بازی خوبی را نشان دهد. بارها و بارها در مصاحبه ها گفته ام پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و 3،4 هفته مانده که بازیها تمام شود، قهرمانی اش مسجل می شود. 
,
وی در پاسخ به این سوال که چقدر فرسایشی شدن مسابقات و خستگی بازیکنان را در نتیجه کسب شده پرسپولیس مؤثر می دانید، بیان کرد: شرایط روحی و روانی ورزشکار بسیار مهم است. تعطیلی مسابقات باعث شد شرایط روحی و روانی بازیکنان یک مقدار نزول پیدا کند.  
,
عربشاهی در پایان تاکید کرد: بنده به عنوان یک طرفدار و پیشکسوتی که 14 سال در این تیم بازی کرده ام به هواداران می گویم پرسپولیس این شایستگی را دارد که به قهرمانی آسیا برسد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه