اخبار داغ

گزارش تصویری/

دیدار فاتحان شیاکوه در اراک

دیدار فاتحان شیاکوه در اراک
در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس جمعی از رزمندگان و پیشکوسوتان هشت سال دفاع مقدس در قالب فاتحان شیاکوه در موقعیت حضرت روح الله(ره) اراک گردهم آمدند و به بیان خاطراتی در خصوص عملیات فتح شیاکوه پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس صبح امروزجمعی از رزمندگان و پیشکوسوتان هشت سال دفاع مقدس در قالب فاتحان شیاکوه در موقعیت حضرت روح الله(ره) اراک گردهم آمدند و به بیان خاطراتی در خصوص عملیات فتح شیاکوه پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

این برنامه به همت کارگروه عملیات کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

,

عملیات فتح شیاکوه نامش برایمان آشناست؛ شیاکوه بلندترین نقطه و بام منطقه عملیاتی در مرکز جبهه های میانی حق و باطل از اهمیت ویژه ای برخوردار بود؛ دشمن بعثی عراق با تسلط یافتن به این منطقه در سه مرز خاکی استان های ایلام ، کردستان و کرمانشاه با تمام توان و با کمک گرفتن از تجهیزات جنگی بسیار خود در مقابل رزمندگان اسلام ایستادگی می کرد.

,

شیاکوه نماد ترسیم مقاومت؛ سندی طلایی که در تاریخ مقاومت ایران ماندگار شد. اواخر آذرماه بود که عملیات مطلع‌الفجر در مناطق استراتژیک  شیاکوه شروع شد، عملیاتی که ۲۷ روز به درازا کشید و در نتیجه آن ارتفاعات شیاکوه به تصرف نیروهای ایران درآمد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه