اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

بحران کم آبی در کمین شهرستان بروجرد/سد آبسرده احداث شود

بحران کم آبی در کمین شهرستان بروجرد/سد آبسرده احداث شود
مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: چاه‌های آب شرب شهرستان بروجرد جوابگوی تامین آب نیست و ضروریست سد آبسرده احداث شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به اینکه سد آبسرده یکی از نیازهای شهرستان بروجرد است، اظهار داشت: با توجه به جوابگو نبودن چاه های تامین آب شرب شهرستان بروجرد، سد آبسرده باید احداث شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: سد آبسرده یک موضوع حیاتی برای شهرستان بروجرد است که ما تا الان از آن غافل بوده ایم و امروزه این موضوع یک ضرورت محسوب می‌شود.

,

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: آب شرب شهرستان بروجرد توسط ۲۰ چاه در منطقه سیلاخور تامین می شود که این چاهها آرتیزین هستند که دیگر جوابگوی تامین آب شرب مردم نیست و در سالهای آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

,

وی تصریح کرد: سد آبسرده ظرفیت تامین آب شرب را دارد که می توان برای مصارف خانگی استفاده کرد؛ تامین آب شرب شهرستان بروجرد در خطر است که حتماً باید آب سد آبسرده احداث شود.

,

مقصودی خاطرنشان کرد: اعتبار ملی این پروژه خیلی کم است و بیش از ۱۰ سال است که روی ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی ثابت مانده و این اسراف بیت المال است که اگر این روند ادامه داشته باشد مطمئنا هیچ تغییری نخواهد کرد.

,

وی گفت: پروژه آبسرده باید در ماده ۵۶ برود که پیمانکار آن مشخص شود و شروع به کار کند که در این زمینه پیگیری‌ها صورت گرفته که انشاالله یک گام خیلی خوبی برای آب شرب شهرستان بروجرد برداشته خواهد شد.

,

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به اینکه پروژه آبسرده یکی از مطالبات به حق مردم بروجرد است اظهار داشت: با احداث سد آبسرده از لحاظ گردشگری، جذب توریسم، تغییر اکوسیستم و اشتغال‌زایی دچار تحول خواهیم شد و علاوه بر تامین آب کشاورزی، آب شرب شهرستان بروجرد را نیز تامین خواهد کرد که می‌تواند یک تحول عظیمی ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه