اخبار داغ

قالیباف:

بیش از 38 نفر از نمایندگان و معاونت نظارت مجلس بر روند برگزاری کنکور نظارت داشته‌اند

بیش از 38 نفر از نمایندگان و معاونت نظارت مجلس بر روند برگزاری کنکور نظارت داشته‌اند
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سه روز برگزاری کنکور کارشناسی ارشد بیش از 38 نفر از نمایندگان مجلس و معاونت نظارت قوه مقننه بر روند برگزاری کنکور نظارت داشته‌اند، افزود: پیگیری تلفنی در روز برگزاری کنکور ارشد نیز به صورت مستمر انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه، 19مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد و ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری، بر نظارت جدی مجلس نسبت به روند برگزاری کنکور تاکید کرد و گفت: معاونت نظارت و نمایندگان مجلس بر روند برگزاری کنکور کارشناسی ارشد نظارت کاملی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سه روز برگزاری کنکور کارشناسی ارشد  بیش از 38 نفر از نمایندگان مجلس و معاونت نظارت قوه مقننه بر روند برگزاری کنکور نظارت داشته‌اند، افزود: پیگیری تلفنی در روز برگزاری کنکور ارشد نیز به صورت مستمر انجام شده است.

,

قالیباف با اشاره به رفع بخشی از مشکلات در حین برگزاری کنکور کارشناسی ارشد نسبت به آزمون دکتری، تصریح کرد: با توجه به تعداد داوطلبان که بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر هستند لازم است اصلاحاتی در زمان برگزاری و روند آزمون سراسری انجام شود.

,

 انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه