اخبار داغ

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

مرزبانان در دو عملیات یک تن و نیم مواد مخدر کشف و ضبظ کردند

مرزبانان در دو عملیات یک تن و نیم مواد مخدر کشف و ضبظ کردند
فرمانده مرزبانی ناجا از دو عملیات موفقیت آمیز مرزبانان در مبارزه با قاچاقچیان و کشف یک تن و ۴۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان خبر داد. مرزبانان در دو عملیات موفقیت‌آمیز یک تن و نیم انواع مواد مخدر کشف و ضبظ کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان با اشراف اطلاعاتی از تردد سوداگران مرگ در "بندر لنگه" مطلع شدند و نسبت به تشدید کنترل آب‌های سرزمینی اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در جریان کنترل مرزهای آبی، مرزبانان به یک فروند شناور مشکوک شدند و فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان با بی توجهی به فرمان مأموران با رها کردن شناور از محل متواری شدند.
,
 
,
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از شناور، موفق شدند یک تن تریاک کشف و شناور مذکور را توقیف کنند.
,
 
,
وی همچنین در ادامه به عملیات موفقیت آمیز مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در منطقه مرزی میرجاوه اشاره کرد و اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشراف بر مرزهای حوزه استحفاظی، از دپوی محموله مواد مخدر در منطقه رودخانه پلنگی مطلع شدند که سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
,
 
,
فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: مأموران پس حضور در منطقه شناسایی شده پس از کاوش محل توانستند ۴۵۰ کیلوگرم تریاک، ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه و ۳ کیلوگرم سایر موادمخدر را کشف کنند.
,
 
,
سردار گودرزی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با وجود با صلابت مرزبانان سلحشور و غیور در مرزهای شرق، جنوب شرق و جنوبی کشور، قاچاقچیان و سوداگران مرگ اجازه هیچ گونه جولان در مناطق مرزی را نخواهند داشت و مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای آنها ناامن خواهد بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه