اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد:

کشف محموله قاچاق از اتوبوس مسافربری در قم

کشف محموله قاچاق از اتوبوس مسافربری در قم
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف محموله قاچاق به ارزش بیش از 2 هزار میلیارد ریال از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور قم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی ریاضی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به کشف محموله قاچاق، اظهار داشت: اخباری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس مسافربری عبوری در محور مواصلاتی عوارضی قم به تهران دریافت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قم در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در این محور و پس از متوقف کردن اتوبوس و بازرسی دقیق از خودروی مذکور، متوجه جعبه جاساز در اتوبوس می شوند.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم خاطرنشان کرد: در این اتوبوس به طرز ماهرانه ای در جعبه جاساز مقادیر قابل توجهی روغن مو، نوشابه انرژی زا و یک دستگاه موتور قایق یاماها جاساز شده بود.

,

وی اضافه کرد: ارزش محموله های قاچاق کشف شده از این اتوبوس مسافربری به ارزش 2 هزار میلیارد ریال می باشد.

,

ریاضی در ادامه ابراز داشت: با تشکیل پرونده، شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم با توجه به اظهارات و اقاریر صریح متهم مبنی بر مالکیت کالاهای مکشوفه و عجز از ارائه مدارک مثبته قانونی و گمرکی پس از رسیدگی، متهمان پرونده را علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق مکشوفه، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط اتوبوس، جمعاً به پرداخت مبلغ 9 میلیارد و یکصد و هشتاد میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه