اخبار داغ

هم‌زمان با دهه ولایت صورت گرفت؛

توزیع 21 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان رضوی

توزیع 21 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان رضوی
مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس گفت: هم‌زمان با دهه ولایت و در قالب طرح اطعام علوی، 21 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سرخس و برخی شهرهای خراسان رضوی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داوود حمیدی در گفتگو با صبح توس، با اشاره به اجرای طرح احسان و اطعام علوی اظهار کرد: هم‌زمان با دهه ولایت و در قالب طرح اطعام علوی 13 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سرخس توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خاطرنشان کرد: همچنین در قالب این طرح و با حمایت قرارگاه جهادی قرآن و عترت شهرستان سرخس و خیران، 8 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرهای تربت جام، درگز، نصرآباد، صالح‌آباد و باخرز توزیع شد.

,

وی به تشریح اقدامات این قرارگاه در دهه ولایت اشاره و تصریح کرد: پخت نان رایگان در 5 نانوایی، ذبح 10 رأس گوسفند و 2 رأس گاو و توزیع گوشت و نان رایگان بین نیازمندان از جمله اقدامات قرارگاه جهادی قرآن و عترت شهرستان سرخس در این دهه بود.

,

حجت‌الاسلام حمیدی توزیع 36 هزار بستنی، 480 بسته مواد غذایی و 700 بسته بهداشتی و ماسک و 300 متر فضاسازی شهری را از دیگر اقدامات این قرارگاه در دهه ولایت برشمرد و بیان کرد: همچنین بسته‌های غذایی را آماده و بین بیماران کرونایی توزیع کردیم.

,

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس به برگزاری مسابقات فرهنگی در روستاهای سرخس اشاره و عنوان کرد: در دهه ولایت مسابقات مختلف فرهنگی را با مشارکت قرارگاه‌های فرهنگی روستاها و خیران برگزار کردیم و 20 میلیون تومان هدیه به برگزیدگان اهدا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه