اخبار داغ

با حضور علی نژاد و خسروی

آیین رونمایی اپلیکیشن تخصصی تکواندو برگزار شد

آیین رونمایی اپلیکیشن تخصصی تکواندو برگزار شد
آیین رونمایی از فاز نخست اپلیکیشن تخصصی تکواندو به نام TaekApp با حضو معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون تکواندو برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین رونمایی از فاز نخست اپلیکیشن تخصصی تکواندو به نام TaekApp به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیرخم با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش علیرضا خسروی رئیس دفتر امور مشترک فدراسیونها و سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو صبح امروز یکشنبه – 19 مرداد ماه در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, TaekApp,

در این مراسم زهرا سروی نایب رییس بانوان، محمداسماعیل آذرپاد پیشکسوت تکواندو، فریبرز عسکری سرمربی تیم‌‌ملی تکواندو و پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو، محمد باقری معتمد، کوروش رجلی و مسعود حجی‌زواره قهرمانان پرافتخار تکواندو کشورمان و همچنین محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی نوجوانان، مرتضی کریمی سرمربی تیم‌‌ملی نونهالان در مسابقات آسیایی و جهانی 2019 نیز حضور داشتند.

آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی دو نماینده تکواندو ایران در المپیک توکیو و ناهید کیانی ملی‌پوش تکواندو بانوان بود که در مراسم رونمایی شرکت کردند.

اپلیکیشن تخصصی تکواندو TaekApp با هدف دسترسی آسان و سریع خانواده بزرگ تکواندو به اخبار، بخشنامه‌ها، آزمون و رویدادهای آنلاین، دوره‌های هماهنگی و آموزشی، آموزش فرم‌ها و حرکات و ... راه اندازی شده است که فاز نخست امروز (یکشنبه – 19 مردادماه) رونمایی شد.

این مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و در ادامه کلیپ مستند زندگینامه شهید تکواندوکار وحید زمانی نیا همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید شاخص ورزش کشور در سال 1399 پخش شد. سپس سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به حاضرین در مراسم خیرمقدم گفت. در ادامه نیز کلیپ عید غدیر پخش گردید و مدیرعامل شرکت ایده گزین تندرستی گزارش فنی اپلیکیشن تخصصی تکواندو را ارائه کرد.

در ادامه مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به سخنرانی پرداخت و پس از آن به صورت رسمی و با پخش تیزر از اپلیکیشن تخصصی تکواندو رونمایی شد. در پایان نیز تیزر چالش بزرگ تکواندو که به منظور گرامیداشت دهه امامت و ولایت "عید بزرگ غدیر" راه اندازی شده پخش و توسط آرمین هادی پور به صورت نمادین این چالش اجرا گردید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

این اپلیکیشن با هدف دسترسی آسان و سریع خانواده بزرگ تکواندو به اخبار، بخشنامه‌ها، آزمون و رویدادهای آنلاین، دوره‌های هماهنگی و آموزشی، آموزش فرم‌ها و حرکات و ... راه اندازی شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه