اخبار داغ

تهیه‌کننده قمی؛

در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه قطعاً شاهد مشارکت بالای مردم خواهیم بود

در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه قطعاً شاهد مشارکت بالای مردم خواهیم بود
تهیه‌کننده مطرح قمی با بیان این که همدردی و همراهی مردم ایران اسلامی در دنیا نظیر ندارد، گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه قطعاً شاهد مشارکت بالای مردم خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در کشور اظهار داشت: در این رزمایش که برای دوم صورت می‌گیرد قطعاً شاهد مشارکت بالای مردم خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,

وی ادامه داد: قطعاً بسیاری از همشهریان عزیزمان به دلایل مختلفی به‌خصوص بیماری کرونا کار خود را ازدست‌داده‌اند و نیاز دارند که با حفظ کرامت به آن‌ها کمک‌هایی صورت بگیرد.

,

آرزومندی تصریح کرد: در مرحله اول این رزمایش نیز شاهد بودیم که کمک‌های بسیار خوبی در جای‌جای کشور به نیازمندان صورت گرفت که نشان‌دهنده حس همدلی و همراهی مردم ایران اسلامی باهم نوعان خودشان است.

,

وی به توصیه‌های رهبری نیز در این زمینه اشاره کرد و گفت: در مرحله این رزمایش با توصیه‌ای که رهبر انقلاب داشتند موج عظیمی در کشور به راه افتاد و قطعاً این مرحله نیز شاهد این موج عظیم در کشور خواهیم بود.

,

این تهیه‌کننده قمی افزود: در طول بیماری کرونا در کشورمان جلوه‌های بسیار زیبایی رقم خورد که در هیچ جای دنیا به‌مانند آن شکل نگرفت.

,

وی خاطرنشان کرد: کمک‌رسانی به بیماران از سوی جهادگران و همچنین رزمایش کمک مؤمنانه نشان داد که همدلی و همدردی ملت ایران در جهان بی‌نظیر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه