اخبار داغ

فرمانده سپاه فتح در نشست تجلیل از اصحاب رسانه:

خبرنگاران با جریان تحریف مقابله کنند/ اتحاد و انسجام کهگیلویه و بویراحمد را عروس ایران می‌کند

خبرنگاران با جریان تحریف مقابله کنند/ اتحاد و انسجام کهگیلویه و بویراحمد را عروس ایران می‌کند
سردار خرمدل گفت: ظرفیت ها و نیروی انسانی با وجود اتحاد و انسجام سبب خواهد شد استان به عروس ایران تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با تبریک ایام غدیر و همچنین روز خبرنگار، گفت: شب گذشته مطلبی در فضای مجازی خواندم که خبرنگاری از آیت الله بهجت برای رفتن به حوزه سوالی می پرسد، وی بیان کرد: جایگاه شما کمتر از طلاب نیست، بنده به عنوان  عضوی از سپاه از شما تشکر می کنم زیرا در خصوص انعکاس خدمات بسیج و سپاه کوتاهی نکردید‌ و استان به نسبت جمعیت بیشترین خبرنگار و سایت را داراست که در این حوزه خدمت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سردار پاسدار حمید خرمدل تصریح کرد: در فرمایشات رهبری بیان شد که اگر در بحث تحریف بتوانیم مقابله کنیم، تحریم ها هم رفع می شود، من به عنوان یک سرباز کوچک می گویم دشمن در حوزه نظامی نمی تواند در مقابل ما ایستادگی کند و در حوزه اقتصادی هم نخواهد توانست ؛ دشمن با وجود تحریم ها نتوانست از آرمان ها ذره ای ما را به عقب بکشاند و تحرکات آنها در منطقه به دلیل ضعف آنهاست.

,

وی گفت:دشمنان تحریف حقایق و مسلمات انقلاب اسلامی را در برنامه دارند، نظام اسلامی با رژیم های گذشته قابل قیاس نیست، در حوزه عزت و شرافت در گذشته و قبل  از انقلاب  از نظامیان کشور به عنوان مستشار هم استفاده نمی کردند، با پول کشور سلاح و  مهمات خریداری می شد و برای اهداف دشمن پیاده می شد اما امروز نه ‌تنها  یک ‌مستشار نظامی نداریم بلکه علیه آنها عملیات مستشاری انجام می دهیم، .

,

وی ادامه داد:در حوزه علمی رشد و پیشرفت های خوبی به خصوص در حوزه هسته ای داشتیم و از فواید آن استفاده می کنیم، در حوزه پزشکی، تحقیقات و تربیت متخصصان، در حوزه پالایشگاه ها مانند عسلویه رشد و پیشرفت شکل گرفته است.

,

خرم دل افزود: در حوزه اقتصاد که تحت فشاریم اگر با انصاف بررسی شود قابل قیاس با گذشته نیست، در بحث عدالت تلاش صورت گرفته است اما با آرمان ها فاصله داریم، به عنوان مثال در استان کمتر روستای فاقد آب و برق، گاز و زیرساخت ها وجود دارد ؛کشور ایران اسلامی هزینه عزت و شرافت خود را پرداخت می کند و در مقابل آنها ایستادگی کرده است این موضوعات باید توسط اهالی قلم تبیین و با تحریف مقابله شود.

,

فرمانده سپاه فتح استان در ادامه گفت: دشمن با همه تجهیزات به سوریه آمد و همه جانبه از داعش حمایت کردند اما با آمدن ایران شکست خوردند، در عراق و یمن با همه کمبود امکاناتی که این کشورها داشتند،دشمن باهمه تجهیزات و حمایت های مالی و نظامی از عربستان سعودی وارد شد اما در مقابله با آنها شکست خورده است.

,

سردار خرمدل خاطرنشان کرد:تلاش دشمن متقاعد کردن اذهان برای ناکارآمد نشان دادن جامعه ایران است، اگر امروز به هر طریقی وارد می شود، نشانه ضعف آنهاست، بدون شک در اتفاقات لبنان آنها نقش داشته و حتما دخالت داشته اند.

,

وی خطاب به اهالی رسانه گفت:شما اهالی خبر امید به آینده و فرصت  های  خلق شده نظام را باید برای مردم تبیین کنید، در رسانه ها افتخارات و بزرگی ها بیان شود، اسنادی از رضا شاه وجود داد که دستور می دهد که چند نفری از استان کشته شود و فلان فرد را نماینده ما قرار دهید.

,

فرمانده سپاه فتح تصریح کرد:امروز انتخاب ریاست جمهوری ایران_اسلامی را با آمریکا مقایسه کنید، در آن‌کشورها  توسط سیاسیون افراد ثروتمند انتخاب می کنند، خبرنگاران و تریبون داران باید این موضوعات را برای جامعه بیان کنند و اجازه ندهند نقاط قوت دچار تحریف شود، در طول تاریخ کسانی از لحاظ ذهنی به این باور رسیده بودند که اقتدار و قدرت و پیشرفت ندارند.

,

وی افزود: امروز نیروی انسانی، ثروت ها، ظرفیت های علمی و مکتب کامل اسلام از نقاط قوت کشور است که از مواردی است که دشمن برای آن برنامه دارد، شدید ترین تهاجم دفاع مقدس بود و ایستادگی کردیم آیا این موضوع اقتدار نیست؟ بنابراین شما به عنوان خبرنگار و یک شیعه در مقابل تحریف قلم بزنید زیرا شما هم برای حفاظت و بیان نقاط قوت پاسدار محسوب می شوید.

,

سردار خرمدل گفت:حمایت شما از انقلاب حمایت از فرد نیست، حمایت از ارزش های انقلاب، اسلام، ارکان نظام است.

,

فرمانده سپاه فتح در پایان با بیان اینکه ظرفیت ها و نیروی انسانی با وجود اتحاد و انسجام سبب خواهد شد استان به عروس ایران تبدیل شود،خطاب به اصحاب رسانه گفت:ظرفیت ها و خوبی های استان را انتشار دهید ؛باید صداقت و با هم بودن و یکدلی را رعایت کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه