اخبار داغ

شهردار شهرکرد:

طرح زیرگذر و روگذر ورودی شهرکرد اجرا می‌شود

طرح زیرگذر و روگذر ورودی شهرکرد اجرا می‌شود
بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد گفت: طرح زیرگذر و روگذر ورودی شهرکرد از شرق در محل میدان معلم با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نهایی شده است که عملیات اجرایی آن پس از تصویب این طرح در جلسات مرتبط آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از بزرگ ترین پروژه‌های شهرداری شهرکرد برج های دو قلو است  که چند سالی است بلاتکلیف مانده و نیازمند 400 الی 500 میلیارد سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: برای تکمیل طرح برج های دو قلو به احتمال زیاد فراخوان مزایده داده شود.

عبدالغنی با اشاره به اینکه املاک بلوکه شده برای شهرداری هیچ منفعتی ندارد اذعان داشت: املاک بلوکه شده باید تبدیل به احسن شود.

وی با اشاره به اینکه  مصوبه برخی از طرح های مهم شهرکرد را از شورای شهر گرفته ایم  گفت: 12 طرح جدید با 40 میلیارد ریال اعتبار از سوی شورای اسلامی شهرگرفته شده است.

عبدالغنی با بیان اینکه برای گرانی مسکن نیز ورود پیدا کرده ایم خاطر نشان کرد: ایجاد ظرفیت‌های جدید در حوزه ساخت و ساز و زمین از راهکارهای رفع مشکلات مرتبط با زمین و مسکن در مرکز چهارمحال و بختیاری به ‌شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: تکمیل کمربندی‌های جنوب و شمالی مرکز چهارمحال و بختیاری و اتصالات آن‌ها نقش موثری در کاهش ترافیک دارد.

عبدالغنی  با تاکید بر اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم باید در شهرکرد انجام شود عنوان کرد:  به علت آماده نبودن زیرساخت‌های جابجایی اصناف و کم بودن منابع مالی این کار زمانبر است.

وی اظهار کرد: برای احیا بافت های فرسوده  شهر نیز اعتبارات ملی بازآفرینی پایدار شهری با متولی گری شهرسازی اقدامات لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه