اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

2 تیم حرفه ای قاچاق مواد مخدر در چنگال پلیس/ 82 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه جنوب شرق کشور کشف شد

2 تیم حرفه ای قاچاق مواد مخدر در چنگال پلیس/ 82 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه جنوب شرق کشور کشف شد
سردار محمد قنبری از دستگیری 2 تیم حرفه ای قاچاق مواد مخدر و کشف 82 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه در جنوب شرق کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، در شهرستان های نیکشهر و سراوان با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، در 2 عملیات جداگانه و موفقیت آمیز و طی درگیری سنگین با 2 تیم از یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی،  4 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در مجموع در این عملیات ها چهار تن و چهارصد و هشتاد و چهار کیلو  و دویست و پنج گرم انواع مواد افیونی را کشف شد.

به گفته این مقام ارشد نظامی، در این 2 عملیات ضمن توقیف 2 دستگاه خودروی وانت تویوتا و یک دستگاه سواری زانتیا، 2 قبضه سلاح کلاش، مقادیری مهمات جنگی به همراه یک دستگاه بیسیم دستی از قاچاقچیان به دست آمد.

اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت

وی افزود: همچنین در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با قاطعیت و جدیت، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی در استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

قنبری تصریح کرد: در راستای این طرح 2 محل دپوی سوخت تخریب و 9 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، در شهرستان های زاهدان، نیمروز و سرباز توقیف شد و در مجموع 82 هزار و دویست و سی پنج لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع، شامل 55 هزار و ششصد و پنجاه لیتر گازوئیل، 2 هزار و پانصد و شصت و پنج لیتر بنزین و 24 هزار و بیست لیتر سایر فرآورده های نفتی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه 18 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه