اخبار داغ

ادامه اعتراض کارگران هپکو؛

کارگران «هپکو» خواستار حضور و پاسخگویی تیم مدیریتی شرکت شدند

کارگران «هپکو» خواستار حضور و پاسخگویی تیم مدیریتی شرکت شدند
اعتراضات کارگران شرکت هپکو نسبت به وضعیت نامعلوم مالکیتی و ضعف و ناتوانی مدیریتی در تحقق بخشیدن به شعار رونق و جهش تولید در هپکو امروز در حالی برگزار شد که کارگران خواستار حضور و پاسخگویی مدیران این شرکت بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ طی هفته گذشته تا به امروز تعدادی از کارگران شرکت هپکو اراک به دنبال عدم وجود کار در این واحد تولیدی، دوماه حقوق معوقه ،عدم حضور مدیرعامل و پاسخگو نبودن تیم مدیریتی این شرکت در خصوص وضعیت هپکو اعتراضاتی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

هفتمین روز از اعتصاب و اعتراضات کارگران این شرکت به وضعیت نامعلوم مالکیتی و ضعف و ناتوانی مدیریتی در تحقق بخشیدن به شعار رونق و جهش تولید در هپکو امروز در حالی برگزار شد که کارگران با حضور در مقابل دفتر مدیرعامل و محوطه شرکت باز هم ضمن تاکید بر آمادگی برای انجام کار و فعالیت تولیدی در این مجموعه خواستار حضور مجموعه ی مدیریتی مستقر این شرکت طی یکسال گذشته و پاسخگویی مدیران عامل هلدینگ و واحد تولیدی هپکو اراک بودند.

,

, ,

, ,

 

,

 

,

پرسنل آماده کار کردن هستند و بازگشت هپکو به رونق فقط یک مدیریت قوی می‌خواهد

, پرسنل آماده کار کردن هستند و بازگشت هپکو به رونق فقط یک مدیریت قوی می‌خواهد, پرسنل آماده کار کردن هستند و بازگشت هپکو به رونق فقط یک مدیریت قوی می‌خواهد,

رضا عبدلی رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو اراک نیز در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص اعتراضات کارگران این شرکت طی روزهای اخیر اظهار داشت: مدیریت فعلی برخی مزایای پرسنل را کاهش داده و قطع کرده است درصورتی‌که مدیر باید برای این اقدامات از اداره‌ی کار مجوز بگیرد و این کار غیرقانونی است و شورا این موارد را از طریق مراجع مربوطه پیگیری کرده است.

,

وی در ادامه افزود: مدیرعامل هپکو نتوانسته حقوق کارگران را پرداخت کند و سفارش تولیدی برای شرکت بیاورد و فعالیت‌های جزئی که وجود داشته است مربوط به گذشته و پروژه‌های توگا و مپنا هستند و در این دوره فقط ۱۰ غلتک تولید شده که آن ها ‌هم آماده بوده و فقط یک قطعه کم داشته است، در این مدت اگر هم درآمدی وجود داشته است از محل فروش ضایعات شرکت بوده است.

,

عبدلی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ی اخیر هپکو و ۵ شرکت زیرمجموعه‌ی ایمیدرو گفت: تفاهم‌نامه‌ها ربطی به مدیریت فعلی ندارد و زمانی که سازمان خصوصی قصد داشته این شرکت را به ایمیدرو واگذار کند برای خودش این کار را پیگیری کرده است.

,

رئیس شورای کار شرکت هپکو ضمن انتقاد از عدم حضور مدیرعامل در شرکت گفت: پرسنل آماده کار کردن هستند و بازگشت هپکو به رونق فقط یک مدیریت قوی می‌خواهد ولی الآن به دستور مدیرعامل، شرکت به‌صورت هفتگی با ظرفیت ۵۰ درصد است و تعدادی هم کلاً به مرخصی اداری فرستاده‌شده‌اند بعد می‌گویند کاری از این کارخانه بیرون نمی‌رود شما که کارگر را مرخص کرده‌اید و به خانه فرستاده‌اید چطور توقع دارید کاری از شرکت بیرون برود.

,

وی در ادامه افزود: این شرکت ۸۰۰ نفر نیرو دارد و اینکه گفته شود تعدادی از کارگران مانع هستند فقط برای این است که بهانه‌تراشی کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه