اخبار داغ

معاون اداری مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تهیه و توزیع چهار سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان‌جنوبی

تهیه و توزیع چهار سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان‌جنوبی
قاسمی گفت: طی مدت زمان فعالیت مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی تا کنون چهار سری جهزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عباسعلی بهاری مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از یاوران و همراهان مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار، اظهار کرد: برون سپاری فعالیت‌های کمیته امداد اقدام خوبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: وقتی امور به مردم واگذار می‌شود به دلیل ارتباط خوبی که مردم با یکدیگر دارند رسیدگی و پیگیری به امورات خیلی بهتر و بیشتر خواهد شد.
,
 
,
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: کمیته امداد نهادی مردمی است و با برون سپاری و واگذاری مدیریت به مردم قطعا کمک‌های بهتری به مردم خواهد داشت.
,
 
,
بهاری با بیان این‌که اعتماد خوبی از طرف مردم نسبت به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به وجود آمده، عنوان کرد: اعتماد به وجود آمده از سمت مردم نسبت به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری باید به سمت جامعه سوق داده شود و ادامه داشته باشد.
,
 
,
زهرا قاسمی معاون اداری مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی نیز در این مراسم، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران ابتدای مهر سال گذشته افتتاح شده است.
,
 
,
وی باغ بیان اینکه تا کنون ۲۵۰ خبر، گزارش، متن و محتوا تولید شده، افزود: تهیه صدها کلیپ در فضای مجازی و برگزاری ۲۰ پویش مختلف از دیگر فعالیت های مرکز نیکوکاری رسانه یاران استان است.
,
 
,
معاون اداری مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی  گفت: همچنین در این مدت بیش از ۵۰ دیدار با مدیران استانی و کشوری داشته و برای جذب خیر و کمکهای مردمی تلاش شده است.
,
 
,
قاسمی از تهیه چهار سری جهیزیه برای نو عروسان خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مقداری از جمع آوری کمکها به سمت تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده رفت که در این راستا ۲۲۰۰ بسته بهداشتی در استان  توزیع شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد:جمع آوری کمک‌های مالی برای بیماران و توزیع بیش از یک‌هزار بسته فرهنگی در روز عید غدیر بین دانش آموزان استان از دیگر اقدامات مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه