اخبار داغ

میزبانی جشنواره تئاتر مقاومت از آثار برتر حوزه کودک دو سال اخیر

میزبانی جشنواره تئاتر مقاومت از آثار برتر حوزه کودک دو سال اخیر
هفدهمین جشنواره سراسری تئاترمقاومت ، از آثار برتر و موفق حوزه کودک و نوجوان دو سال اخیر میزبانی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ناصر آویژه» مدیر بخش کودک و نوجوان هفدهمین جشنوارۀ تئاتر مقاومت، از پذیرش آثار موفق این حوزه در دو سال گذشته خبر داد و افزود: هنرمندانی که طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ در حوزۀ تئاتر کودک و نوجوان با موضوع مقاومت و دفاع مقدس اثر تولید کرده و اجرای عمومی داشته‌اند، تا پایان مرداد ماه فرصت دارند دی‌وی‌دی آثار خود را به دبیرخانۀ جشنواره به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قیصر(بخارست)هشتم، پلاک 16، طبقه6  ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین دربارۀ کیفیت آثار ارسال شده گفت: به حمدالله میزان استقبال از این بخش قابل‌قبول بوده و تاکنون شاهد دریافت آثار خوبی با موضوع انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت بوده‌ایم.

,

آویژه با بیان اینکه موضوعات متنوع و گسترده‌ای در فراخوان این جشنواره پیش‌بینی شده است افزود:  مجددا از هنرمندان این عرصه که با تمام توان و با قلم و فکر و اندیشه در پی ساختن نسلی پرشور و توانمند برای ایران اسلامی هستند دعوت می‌کنم که در صورت تمایل، آثار خود را تا 31 مردادماه 99، به دبیرخانۀ جشنواره ارسال کنند.

,

هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری حمید نیلی، آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه