اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد:

خبرنگاران نقش پررنگی در شکل گیری امنیت و القای آن به جامعه دارند

خبرنگاران نقش پررنگی در شکل گیری امنیت و القای آن به جامعه دارند
غلامی با بیان اینکه امنیت و احساس امنیت وظیفه اصلی ناجا است و خبرنگاران نقش پررنگی در شکل گیری و القای امنیت به جامعه دارند، گفت: خبرنگاران به پویایی این عرصه و خدمت گذاری بیشتر پلیس در ایجاد امنیت کمک می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ولی اله غلامی، فرمانده انتظامی خلیل آباد، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان خلیل آباد که در محل فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عصر حاضر عصر ارتباطات و رسانه است و رسانه جزئی تفکیک ناپذیر از زندگی انسان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار افکار عمومی را به شکلی که می خواهد می سازد و نقش اصلی را در این هدایت بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: خبرنگاربا قدرت و نیت خالصانه کار و با تحلیل درست و عالمانه ای که از اتفاقات و رخدادهای جامعه دارد اقدام می کند.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه خبرنگار با دغدغه مندی عالمانه ای که دارند نقش خوبی در این عرصه دارد، تصریح کرد: امنیت و احساس امنیت وظیفه اصلی ناجا است و خبرنگاران نقش پررنگی در شکل گیری و القای امنیت به جامعه دارند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: افرادی که در حوزه خبرنگاری فعال هستند به پویایی این عرصه و خدمت گذاری بیشتر پلیس در ایجاد امنیت کمک می کنند.

,

 

,

پوشش خبری به موقع باعث خنثی شدن توطئه های دشمن می شود

, پوشش خبری به موقع باعث خنثی شدن توطئه های دشمن می شود,

حجت الاسلام مقصودی، مسئول عقیدتی سیاسی در فرماندهی نیروی انتظامی خلیل آباد در این مراسم اظهار داشت: اگر کار خبرنگاری در کشور نباشد خیلی از حقایق بیان نمی شود.

,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خبرنگار، خاطرنشان کرد: برترین رهروان راه روشنگری مردم عزم و اراده است اگر این عزم و اراده وجود داشته باشد این قدرت و نیرو در وجود انسان به وجود نمی اید و استعدادها شکوفا می شود و اگر زحمات خبرنگاران نباشد لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود.

,

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه رسانه انقلاب وقتی به دست فرزندان انقلاب می رسد اول اهداف و ویژگی های انقلاب را بیان می کنند و این برعهده خبرنگاران است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب با تمام مشکلاتی که دشمن برای کشور درست کرده اما با پوشش های خبری به موقع تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی مهمتر از جنگیدن در وسط میدان، پوشش خبری بود، اذعان کرد: باید افراد زبده ای به عنوان خبرنگار باشند تا این توطئه دشمن در جنگ روانی را خنثی کنند و در جنگ تحمیلی نیز این رسالت را به خوبی خبرنگاران بر دوش کشیدند و روحیه ایثارگری و دفاع در جنگ تحمیلی نیز توسط خبرنگاران به جبهه تزریق شد.

,

مقصودی با اشاره به اینکه کارهای خوبی که در کشور انجام شده مدیون خبرنگاران است و خبرنگاران به خوبی این کارها را بیان کرده اند، عنوان کرد: امروز پرونده های مفاسد اقتصادی که مطرح می شود مرهمی بر زخم مردم است و خبرنگاران نیز به خوبی این اخبار را مخابره می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه