اخبار داغ

در گفتگو با فرماندار دنا مطرح شد

آخرین وضعیت احداث بیمارستان سی سخت و کلنگی که همچنان بر زمین مانده است

آخرین وضعیت احداث بیمارستان سی سخت و کلنگی که همچنان بر زمین مانده است
فرماندار شهرستان دنا اخرین جزئیات از روند اجرایی احداث بیمارستان شهر سی سحت را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا استان کهگیلویه وبویراحمد با بیشترین تعداد پزشک و تحصیل کرده مقطع دکترا در سطح استان همچنان محروم از داشتن بیمارستان است به گونه ای که بیماران این شهر برای مداوا به یاسوج و شیراز عزیمت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

موضوع احداث بیمارستان سی سخت و پاتاوه مدت هاست در بین رسانه های استان دستخوش نقد و انتقاد قرار می گیرد.

,

فرماندار دنا در خصوص اخرین وضعیت بیمارستان سی سخت در گفتگو با  صبح زاگرس گفت: روند اجرایی پروژه بیمارستان سی سخت به دلیل اینکه جانمایی آن در مکان نامناسب قرار داشت متوقف شد تا اینکه این بیمارستان در مکانی جدید تعبیه شد.

, صبح زاگرس,

پناهی افزود: بیمارستان سی سخت در زمین به مساحت حدود 6500متر و در وردی بندان و خیابان حافظ پیشبینی شده است که بخش کمی از این مقدار زمین در آخرین مراحل خریدقرار دارد.

,

وی بیان کرد: کلیه استعلامات این زمین از دستگاه های خدمات رسان گرفته شده است و هیچگونه مشکلی در این خصوص ندارد.

,

فرماندار دنا گفت: این پروژه از پروژه های مهم استان کهگیلویه وبویراحمد است که دارای اعتبارات ملی بوده امید است در هفته دولت در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شود.

,

گفتنی است پیش از این خبرهایی مبنی بر آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 32 تخت خوابی سی سخت در رسانه های استان منتشر شد و به تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار این بیمارستان اشاره شده بود که به دلیل جانمایی نامناسب این بیمارستان متوقف شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه