اخبار داغ

جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی خبر داد

اهدای 4 هزار سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند خراسان رضوی

اهدای 4 هزار سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند خراسان رضوی
سردار غفورپور گفت: از آذر ماه سال گذشته تا هفته دفاع مقدس امسال در قالب رزمایش بزرگ مواسات و همدلی بیش از 4 هزار سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند و واجدین شرایط اهدا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی غفورپور، جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی از روز عید قربان با قربانی کردن 2 هزار قربانی به نیت مدافعان و شهدای سلامت شروع شده است و تا پایان ماه صفر ادامه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در این مرحله مانند مرحله گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری کمیته امداد و دیگر دستگاه‌های متولی 200 هزار بسته معیشتی تهیه و تا پایان شهریور ماه این بسته‌ها بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

,

غفورپور از توزیع یک میلیون و صد هزار پرس غذا بین خانواده های نیازمند خراسان رضوی در دهه ولایت خبر داد و گفت: از آذر ماه سال گذشته تا هفته دفاع مقدس امسال در قالب رزمایش بزرگ مواسات و همدلی بیش از 4 هزار سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند و واجدین شرایط اهدا می شود.

,

لازم به ذکر است امروز110 طرح اشتغال با ظرفیت اشتغال‌زایی برای 200 نفر به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد و همچنین 110واحد مسکونی با تمرکز بر ایتام افتتاح و تحویل واجدین شرایط دریافت، داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه