اخبار داغ

خبر خوش معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد؛

شبکه فاضلاب مسکن مهر نجف آباد یاسوج ساماندهی می شود

شبکه فاضلاب مسکن مهر نجف آباد یاسوج ساماندهی می شود
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش و پیگیری این معاونت و کوشش ادارات متولی مشکل فاضلاب مجموعه آپارتمانهای مسکن مهر نجف آباد حل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، عیسی حسنی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مشکلات این حوزه رسانه ای گردید، از سوی رئیس کل محترم دادگستری استان به این معاونت دستور داده شد، با حضور در محل و پیگیری، مشکل اهالی بررسی و راهکارهای کوتاه و بلند مدت برای حل مشکلات بررسی و حمایت، شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بلافاصله با متولیان و مدیران کل ادارات متولی موضوع تماس گرفته  وضمن مکاتبه، تشکیل جلسه داده که  ، نهایتاً مقرر شد، مشکل فاضلاب این مجموعه ها که بیش از ۴۰۰ واحد می باشند حل شود. 
,
 
,
حسنی افزود: با پیگیری‌های معاونت پیشگیری و دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر نهادهای متولی به ویژه دفتر امور شهری استانداری و معاون محترم اقتصادی استاندار طرح‌های موردنظر شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه‌ای در روز جاری بررسی و نهایتا مقرر گردید حداکثر ظرف ۴ ماه آینده نسبت به ایجاد شبکه انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه شهر  یاسوج اقدام و زیرساخت های لازم برای این اقدام و اصلاحات لازم در شبکه تصفیه صورت گیرد. 
,
 
,
وی بیان کرد: همچنین مقرر گردید تا حصول نتیجه طرح اصلی، به صورت موقت و طی اقدامات کوتاه مدت برای حل مشکلات فاضلاب این مجموعه ها اقداماتی برنامه ریزی و اجرا شود. 
,
 
,
حسنی در پایان خاطرنشان کرد: از زمان حضور رئیس محترم جدید  قوه قضاییه، وظایف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در استان‌ها بیش از پیش به ویژه در بعد اسیبهای اجتماعی افزایش یافته و در راستای جلوگیری از افزایش جرائم و البته کمک به نهادها و متولیان دولتی در جهت ارائه خدمات اجتماعی تکالیفی بر عهده این معاونت گذاشته شده است. در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز این اقدامات زیر نظر رئیس کل محترم دادگستری استان و البته با هماهنگی و همکاری معاونت دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان انجام می‌شود. امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم عزیز استان باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه