اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

سالن هنری اداره کل ارشاد اسلامی لرستان به نام «شهیدعلیرضا حیدریان» نامگذاری شد

سالن هنری اداره کل ارشاد اسلامی لرستان به نام «شهیدعلیرضا حیدریان» نامگذاری شد
فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سالن هنری اداره کل ارشاد اسلامی لرستان به نام «علیرضا حیدریان»خبرنگار شهید نامگذاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، احمد حسین فتایی عصر امروز در مراسم اهدای نمادین کارت خبرنگاری شهید علیرضا حیدریان، اظهار داشت: شهدا و خانواده شهدا بر گردن ما حق دارند، سال گذشته در روز خبرنگار قول دادیم اولین سالن که به بهره برداری برسد به نام شهید علیرضا حیدریان نامگذاری شود که به حمدالله این اتفاق صورت گرفته و سالن هنری در اداره کل ارشاد استان به نام این شهید بزرگوار ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی ابا بیان اینکه با پیگیری ها و کمکهای اعضای مطبوعات در آینده شاهد رونمایی و بهره برداری از سردیس شهید علیرضا حیدریان خواهیم بود، افزود: خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند و در همه زمینه‌های اقتصادی، کمک به توسعه استان، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق و سریع پای کار هستند و نقش رسانه ها در جامعه تاثیرگذار است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در همه دنیا به تبع آن در کشور و در استان لرستان که در چند ماه اخیر در مرز هشدار و قرمز قرار داشته نتوانسته‌ایم مراسم روز خبرنگار امسال را برگزار کنیم و اصحاب رسانه که کارشان آگاهی‌بخشی در همه حوزه هاست، برای سلامتی‌شان تصمیم گرفته شد که این مراسم لغو شود.

,

فتایی افزود: از خانه مطبوعات لرستان که در این مدت کوتاه منشاء خدمات ارزنده و فعالیت‌های خوبی برای اصحاب رسانه بوده تقدیر و تشکر می نماییم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه