اخبار داغ

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان:

سردیس شهید «علیرضا حیدریان» ساخته می‌شود

سردیس شهید «علیرضا حیدریان» ساخته می‌شود
موسوی، مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان گفت: سردیس شهید علیرضا حیدریان ساخته و در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد نصب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سید احمد موسوی عصر امروز در مراسم اهدای نمادین کارت خبرنگاری شهید علیرضا حیدریان و رونمایی از کارت های عضویت خانه مطبوعات لرستان،اظهار داشت: سردیس شهید علیرضا حیدریان سال آینده توسط خانه مطبوعات ساخته و در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد نصب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: رویکرد خانه مطبوعات لرستان نسبت به سال های قبل متفاوت است، در ابتدای تشکیل خانه مطبوعات تلاش همه همکاران این بود که با کارهای ماندگار خدمات ارزنده ای به اهالی رسانه ارائه دهند.

,

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان عنوان کرد: دغدغه ما این بود که برای دو شهید خبرنگار استان، شهیدان و علیرضا حیدریان کارهای ماندگاری به جا گذاشته شود که توانستیم در این راستا سردیس شهید صارمی ساخته و در آینده نزدیک سردیس شهید علیرضا حیدریان را نیز بسازیم.

,

وی بیان کرد: براساس تصمیم هیئت مدیره خانه مطبوعات برای اولین بار ایجاد بانک اطلاعاتی خبرنگاران استان را فراهم کردیم که با طراحی و برنامه ریزی های صورت گرفته کارت های عضویت متحد شکل طراحی شده که اولین شماره کارت خبرنگاری به صورت افتخاری به نام شهید علیرضا حیدریان طراحی شده که به عنوان هدیه به خانواده ایشان اهدا خواهیم کرد.

,

موسوی تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و مبارزه با ویروس کرونا تمامی رویکردها به سمت دیجیتالی رفته که امیدواریم بتوانیم برای ارائه خدمات به صورت اینترنتی و دیجیتالی جهت اطلاع افکار عمومی اقدام کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه