اخبار داغ

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران عنوان کرد

تداوم گرانی قیمت موز در بازار مازندران

تداوم گرانی قیمت موز در بازار مازندران
امیرحسین فخرآوران با اعلام آخرین قیمت انواع میوه در میادین میوه استان در خصوص نوسانات اخیر بازار موز گفت: تخصیص ارز دولتی به واردات این کالا، کاهش یافته و بالطبع با کم شدن این میوه در بازار، قیمت روند صعودی در پیش گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگوبا خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه  تره‌بار در میادین میوه مازندران اظهار کرد: قیمت غالب میوه‌های فصلی موجود در بازار، مطلوب است و کمبودی نیز در تامین میوه‌ها وجود ندارد.

وی افزود: تنها تنش قیمتی طی روزهای گذشته و هفته جاری به افزایش ناگهانی قیمت موز بر می‌گردد که عمدتا ناشی از نوسانات ارزی و طبعات این نوسانات در واردات این میوه است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: قیمت امروز هر کیلو موز در میادین میوه و تره‌بار 17 هزار تومان و در کف بازار با احتساب سود قانونی بین 18 تا 20 هزار تومان است.

فخرآوران ادامه داد: تخصیص ارز دولتی به واردات این کالا، کاهش یافته و بالطبع با کم شدن این میوه در بازار، قیمت روند صعودی در پیش گرفته است.

وی بیان کرد: قیمت امروز هر کیلو هندوانه در میادین استان 2000 تومان، طالبی 6000 تومان، سیب زمینی و پیاز 2500 تومان، امگور شیرازی 10 هزار تومان و شلیل دشت مغان 10 هزار تومان است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، در خصوص قیمت سایر میوه‌ها در میادین استان اعلام کرد: هر کیلو شلیل مازندران 5000 تومان، گوجه فرنگی 2000 تومان، سیب نیمه گلاب 15 هزار تومان، گلابی شاه میوه 17 هزار تومان و گلابی بیروتی 20 هزار تومان است.

به گفته فخرآوران، قیمت هر کیلو لیموترش شیرازی 17 هزار تومان و لیموترش برزیلی 14 هزار تومان در میادین استان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه