اخبار داغ

امام‌جمعه جویبار:

خبرنگاران موج همدلی و مهربانی را در کشور ایجاد می‌کنند

خبرنگاران موج همدلی و مهربانی را در کشور ایجاد می‌کنند
محمدتقی نادعلیزاده گفت: در اتفاقات و حوادثی طبیعی که در کشور رقم می‌خورد و نیاز به کمک مردم است خبرنگاران موج همدلی و مهربانی را در کشور ایجاد می‌کنند و سبب سرازیر شدن کمک‌های مردمی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده عصر امروز در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاری شغل بسیار شریف، مقدس و پراسترسی است به‌طوری‌که می‌توان گفت ترویج دین و مذهب با خبرنگاران است.
 
وی بابیان اینکه خبرنگاران در نقل و تحلیل خبر باید دقت کافی و لازم را داشته باشند گفت: اگر خبرنگاران در واقعه غدیر دقیق نقل و نقل می‌کردند امروز با این تعداد فرقه‌های مذهبی در اسلام مواجه نبودیم و آن چیزی که در این روز رقم خورد تحلیل خبر بود.
 
امام‌جمعه جویبار تأکید کرد: در اتفاقات و حوادثی طبیعی که در کشور رقم می‌خورد و نیاز به کمک مردم است خبرنگاران موج همدلی و مهربانی را در کشور ایجاد می‌کنند و سبب سرازیر شدن کمک‌های مردمی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,

نادعلیزاده افزود: اهدافی که برای موج همدلی در نظر گرفته شده شامل ترویج فرهنگ مهربانی و همدلی، توجه به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر، ترویج فرهنگ انفاق و تقویت همبستگی ملی در شرایط بحرانی است.

,

ویبا بیان اینکه این پویش به دنبال ایجاد همدلی در میان اقشار مختلف مردم است، اظهار کرد: پویش موج همدلی به دنبال ترویج این حقیقت است که همدلی و یاری رساندن به هم نوع، کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و فقیر و غنی در آن تفاوتی ندارند، هر کس در حد توان خود می‌تواند با این موج ملی همراه شود.

,

امام‌جمعه جویبار گفت: تشویق مردم در رصد مشکلات محله خود و در صدد رفع این مشکلات برآمدن با هم دردی، همدلی و همکاری، از دیگر اهداف پویش موج همدلی به شمار می‌رود در حقیقت این پویش اجتماعی، فرصتی است برای مهربانی، برای نذر کمک و یاری همنوعان که در مدار آیه «فَمَن یَعمَل مِثقال‌َ ذَرَّةٍ خَیراً یَرَه‌ُ» می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه