اخبار داغ

امام جمعه شهرستان بهار:

خبرنگاران با بیان حقایق و واقعیت جلوی تحریف ها را بگیرند

خبرنگاران با بیان حقایق و واقعیت جلوی تحریف ها را بگیرند
حجت الاسلام محمد علی ارزنده گفت: افرادی به دنبال این هستند که تاریخ ما را تحریف کرده تا دستاوردهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود و وظیفه خبرنگاران این است که با بیان حقایق و واقعیت ها جلوی این کار را بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه شهرستان بهار ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بهار با تبریک روز خبرنگار و عید غدیر به شرح واقعه غدیر خم پرداخت و اظهار داشت: در واقعه غدیر خم حدود ۱۲۴ هزار نفر شرکت داشتند و شاهد واقعه غدیر خم بودند اما این اتفاق به گونه‌ای تحریف شد که از هر هزار نفر تنها یک نفر آن را نقل کرد و هم اکنون ۱۲۰ روایت در مورد واقعه غدیر وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: به فاصله دو ماه و چند روز از واقعه غدیر پیامبر خدا رحلت یافت و در همین مدت کوتاه این اتفاق به گونه‌ای تحریف شد که افراد زیادی که در واقعه غدیر خم حضور داشتند و با امام علی علیه السلام بیعت کرده بودند این واقعه را به فراموشی سپردند.

,

امام جمعه شهر بهار در ادامه به سخنان رهبر معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان فرمودند “اگر تحریم ها از بین برود تحریم ها نیز از بین خواهد رفت” و الان می بینیم که دشمنان ما چگونه در شبکه های مجازی خبر پراکنی می کنند و چگونه ظالم را مظلوم نشان می‌دهند.

,

وی ادامه داد: این افراد به دنبال این هستند که تاریخ  را تحریف کرده و دستاوردهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود و وظیفه خبرنگاران این است که با بیان حقایق و واقعیت ها جلوی این کار را بگیرد.

,

در ادامه حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگاری را شغلی پرمخاطره و اثربخش خواند و گفت: هم اکنون در سطح شهرستان بهار دو سایت خبری و یک نشریه محلی دارای مجوز و سه نمایندگی روزنامه های سراسری فعالیت می کنند.

,

, ,

فرماندار شهرستان بهار نیز با تبریک روز خبرنگار و عید سعید غدیر خم مصادف شدن این دو روز را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: در جامعه فردی که آگاه تر است، مسئول تر است و خبرنگارانی که از آگاهی بالایی در برخی مسائل برخوردارند، مسئولیت بیشتری دارند و باید واقعیت را بیان کرده و انتقال دهند.

,

احسان قنبری افزود: اگر می‌بینید انتقادی منجر به پیشرفت شهر می شود حتماً آن را بیان کنید و به ما کمک کنید تا این که مسائل و مشکلات شهر حل شود اما این نکته را فراموش نکنید که هیچگاه امید را در جامعه از بین نبرید و همواره بذر امید و آرزو در دل مردم بکارید.

,

در ادامه این مراسم از خبرنگاران شهرستان بهار با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد. همچنین پس از پایان مراسم خبرنگاران و مسئولین در مزار شهدای شهرستان حضور یافتند و با اهدای گل یاد شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه