اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز مطرح کرد؛

توزیع 35 هزار بسته معیشتیِ کمک مومنانه بین نیازمندان البرزی/ 150 نوعروس با جهیزیه خیرین به خانه بخت رفتند

توزیع 35 هزار بسته معیشتیِ کمک مومنانه بین نیازمندان البرزی/ 150 نوعروس با جهیزیه خیرین به خانه بخت رفتند
سردار سید یوسف مولایی گفت: 150 جهیزیه در قالب کاروان برای نوعروسان پیش بینی شده که در قالب کمک مومنانه به آنها اهدا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه البرز عصر امروز یکشنبه در حاشیه چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: این رزمایش در راستای فرامین امام خامنه ای و به تبعیت از کل کشور در البرز برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار سید یوسف مولایی افزود: در این مرحله 35 هزار بسته کمک معیشتی بین جامعه مخاطبی که از قبل تعیین شده است توزیع می شود و 150 جهیزیه در قالب کاروان برای نوعروسان پیش بینی شده که در قالب کمک مومنانه به آنها اهدا خواهد شد.
,
 
,
وی اظهار داشت: سازمان های مختلفی اقلام معیشتی را تامین کرده اند که از جمله می توان به سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس رضوی، هیات رزمندگان، بهزیستی، خیرین و شهرداری اشاره کرد.
,
 
,
, ,
 
,
مولایی تصریح کرد: قریب به 2 برابر 35 هزار بسته معیشتی که توسط سازمان ها تدارک دیده شده است توسط مردم و محلات تهیه و توزیع شده است، 25 سری جهیزیه در قالب یک کاروان روز 18 مرداد توزیع شد و مابقی آن امروز به دست صاحبان اصلی آن می رسد.
,
 
,
وی گفت: رزمایش کمک مومنانه در قالب یک قرارگاه در البرز انجام شده است که از قرارگاه کشوری تبعیت می کند، البته در استان قرارگاه های محله محور نیز اقدامات لازم انجام شده که آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز فرماندهی قرارگاه را بر عهده دارند.
,
 
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: استاندار، فرمانداران، شهرداران، ائمه جماعات، سپاه، کمیته امداد و سایر دستگاه ها و ... در قرارگاه حضور دارند و ماموریت ها را به گونه ای که بین آنها تقسیم شده است انجام می دهند.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه