اخبار داغ

داور پیشکسوت فوتبال:

مشارکت اقشار مختلف مردم در رزمایش کمک مومنانه لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است

مشارکت اقشار مختلف مردم در رزمایش کمک مومنانه لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است
فریدون اصفهانیان پیشکسوت عرصه دلوری کشور با تاکید براینکه برگزار رزمایش کمک مومنانه در شرایط کنونی لازم و ضروری بود گفت: ملت ایران با مشارکت در این رزمایش به دعوت رهبر انقلاب لبیک گفتند و حضور مردم در این رزمایش قابل تقدیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تشکیل پویش مردمی کمک مومنانه در سراسر کشور اظهار کرد: خیرین در این راستا به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و به پویش سراسری کمک مومنانه پیوستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ملت ایران از همه اقشار مختلف فرهنگی و هنری، اقتصادی و وزرشی از رزمایش کمک مومنانه استقبال کردند تصریح کرد: ورزشکاران علاوه بر قهرمانی مرام پهلوانی نیز دارند و با حضور و مشارکت خود در این رزمایش می‌توانند مفید واقع شوند چرا که این اتفاق توسط ورزشکاران و پیشکسوتان این عرصه افتاد و به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و مردم نیز با مشاهد پیوستن جامعه ورزشی به پویش کمک مومنانه دلگرم‌ شدند.

,

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیان کرد: جامعه ورزشی نیز در این راستا همگام با سایر مردم گام‌های خوبی را برداشتند و تا به امروز پیشکستوتان وزرشی در این عرصه فعالیت‌های خوبی داشتند.

,

وی با تاکید براینکه ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در هر زمان رهبر معظم انقلاب توجه به بخشی را مورد تاکید قرار دادند لبیک گفته و با جان و دل در تحقق آن اقدام کردند عنوان کرد: حرکت کمک مومنانه در شرایط اقتصادی فعلی لازم و ضروری بود.

,

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری به زیبایی با مطرح کردن کمک مومنانه موجب ایجاد حرکتی ملی برای کمک به نیازمندان جامعه شدند که این مهم جای تقدیر دارد.

,

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی بسیاری از خانواده‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط اقتصادی که بوجود آمده دچار مشکل شدند که این اقدام می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات آنان را برطرف کند.

,

اصفهانیان با اشاره به اینکه امیدواریم هر کس به اندازه وسع و توان خود در رزمایش کمک مومنانه شرکت کنند عنوان کرد: تشکیل کمپین کمک مومنانه یک اقدام بسیار زیبایی است و جامعه وزرشی نیز در این رزمایش مشارکت خوبی داشتند که قابل تقدیر است.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز ورزشکار و پهلوانانی همانند تختی را در جامعه داریم ابراز کرد: بسیاری از این پهلوانان به صورت گمنام در رزمایش کمک مومنانه مشارکت می کنند بدون آنکه نامی از آن ها برده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه