اخبار داغ

فرماندار کاشمر:

مدیران از نقد منصفانه خبرنگاران در راستای توسعه شهرستان گلایه نکنند

مدیران از نقد منصفانه خبرنگاران در راستای توسعه شهرستان گلایه نکنند
ساقی گفت: هیچ مدیری نباید گلایه داشته باشد که فلان خبرنگار از آن دستگاه نقد داشته است و باید در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان نقد منصفانه خبرنگار را بپذیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس، مسلم ساقی، فرماندار کاشمر شب گذشته در آیین تجلیل از خبرنگاران و هم اندیشی با اصحاب رسانه شهرستان که در سالن همایش های فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: آماده هستیم به بهانه های مختلف نشست خبری برگزار شود و از نگاه حرفه ای خبرنگاران در حوزه توسعه شهرستان استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,


وی با بیان اینکه خبرنگاران در حوزه بحران جزو اولین نفرات هستند که در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: انعکاس اخبار کرونا و موارد مرتبط که باید اطلاع رسانی شود اگر ظرفیت بخش خبر نباشد بخشی از این اقدامات اثر بخشی خود را نخواهد داشت.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه کرونا در شهرستان کاشمر به نسبت شهرستان های دیگر بهتر مدیریت شد، تصریح کرد: چهارشنبه هر هفته به صورت منظم جلسات پیشگیری از کرونا را برگزار کردیم و تمام تصمیمات بر اساس پایه کارشناسی گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرستان کاشمر در بدترین حالت کرونا، ۵۰ درصد تخت های بستری بیمارستان مدرس کاشمر پر نشده است، اذعان کرد: در موج دوم کرونا تخت های ICU بیمارستان مدرس برای اولین بار پر شد ولی امروزه این تخت ها خالی شده اند.

ساقی با اشاره به اینکه کمک اصحاب رسانه در زمینه کنترل کرونا گره گشا بوده است، عنوان کرد: ۸۰ درصد همراهی ها و همکاری ها موثر بوده که نقش رسانه ها در اطلاع رسانی ها حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه تکریم روز خبرنگاران صرفا تکریم یک حرفه یا شغل نیست بلکه تکریم حقیقت است، تشریح کرد: خبرنگاران باید وامدار صداقت و امانت باشند و این در حوزه شهرستان کاشمر صدق می کند‌.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه قلم های پاک باعث پیشرفت و بالندگی جامعه می شود و فلسفه وجودی قلم قطعا محترم است و حرمت دارد، تاکید کرد: در حوزه سیاسی خبرنگار و رسانه به عنوان رکن چهارم شناخته می شود و خبرنگار فراتر از رکن چهارم می تواند نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جامعه بیش از هر زمانی نیاز به نشاط و امید و سرزندگی در جامعه داریم، بیان کرد: تحریم ها و مشکلات معیشتی و کرونا جامعه را تحت تاثیر قرار داده و نقش رسانه در تزریق امید حائز اهمیت است.

ساقی همچنین در ادامه ابراز کرد: افسردگی باعث افزایش آسیب های اجتماعی می شود و در برخی از اوقات تنها اخبار منفی پمپاژ می شود و این یعنی فقط نیمه خالی لیوان دیده می شود در صورتی که در آگاه سازی ها باید دوسویه عمل کرد.

وی با بیان اینکه هر چه در راستای شفاف سازی به موقع عمل کنیم قطعا موفقیت هایی به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: اگر به دنبال نهادینه شدن حقوق شهروندی هستیم نباید خبرنگار را به عنوان یک مچ گیر بدانیم.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه هیچ مدیری نباید گلایه داشته باشد که فلان خبرنگار از آن دستگاه نقد داشته است و باید در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان نقد منصفانه خبرنگار را بپذیریم، تصریح کرد: در حوزه توسعه شهرستان کمک خبرنگاران را می پذیریم.


خبرنگاران زحمات ایثارگرانه کادر درمان را برای مردم تشریح کنند
محمدجواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در این نشست اظهار داشت: انتظار می رود جامعه خبری به لحاظ جایگاهی که دارند فعالیت های کادر درمان را برای مردم تشریح کنند و مردم احساس کنند که در این دوران سخت چه افرادی گمنام در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی شهر و روستا ایثار و از خودگذشتگی داشتند.

وی با اشاره به اینکه شش ماه سختی در حوزه بهداشت و درمان پیش رو خواهیم داشت و به رخ کشیدن زحمات این بزرگواران می تواند امید بخش باشد، خاطرنشان کرد: رسانه ها و خبرنگاران زحمات زیادی در کنترل بیماری داشتند و امیدوارم روز های خوبی را در کنترل بیماری رقم بزنیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه