اخبار داغ

همراهی یک باشگاه ورزشی با آسیب‌دیدگان مالی از ویروس کرونا

همراهی یک باشگاه ورزشی با آسیب‌دیدگان مالی از ویروس کرونا
مسئول باشگاه پارسیا بوشهر گفت: تنها باشگاهی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همه توان و ظرفیت اقداماتی از قبیل کمک به نیازمندان تحت پوشش باشگاه، ضد عفونی محلات تنگک ها به مدت 65 روز، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان به مدت 43 روز و توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان از مهم ترین اقدامات در ایام کرونا بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید فخری مقدم مدیر مسئول باشگاه پارسیا بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس، با اشاره به اینکه تاسیس باشگاه به منظور درآمدزایی نبود، اظهار کرد: هنگام تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی پارسیا، منبع درآمدزایی شخصی مد نظر قرار ندادیم بلکه هدف اصلی را برای کمک به مردم قرار دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

فخری مقدم گفت: تنها باشگاهی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همه توان و ظرفیت اقداماتی از قبیل کمک به نیازمندان تحت پوشش باشگاه، ضد عفونی محلات تنگک ها به مدت ۶۵ روز، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان به مدت ۴۳ روز و توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان از مهم ترین اقدامات در ایام کرونا بوده است.

,

, ,

وی افزود: با همکاری خیرین جلساتی در دفتر باشگاه پارسیا برگزار شد که در این جلسه مشکلات چند خانواده که دارای مشکلات مالی هستند مورد بررسی قرار گرفت که خیر و برکاتی داشت. همکاری و جلسات با بزرگان محلات تنگک ها با حضور ائمه جماعات مساجد برگزار می شود.

,

, ,

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی پارسیا بوشهر عنوان کرد: من برای درآمدزایی نیامدم بلکه مهم ترین هدف کمک به مردم است. خیلی خوشحالم که مردم به ما اعتماد کردند و ما را به عنوان خادم خودشان قرار دادند. کمک های نقدی و غیر نقدی اهدا شده از طرف خیرین که به دست ما می رسد به عنوان وکلای مردم به دست نیازمندان می رسانیم.

,

فخری مقدم اذعان کرد:  دفتر باشگاه ورزشی پارسیابوشهر به محلی برای رسیدگی به مشکلات مردم و محل جمع آوری کمک های خیرین تبدیل شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری باشگاه پارسیا ازطرف آستان قدس رضوی به عنوان خادم افتخاری بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام انتخاب شد، و از طرف بسیج ورزشکاران استان بوشهر در هفته بسیج ورزشکاران به عنوان پهلوان منشی و رفتار قهرمانانه انتخاب تقدیر شد.

,

, ,

مدیر باشگاه پارسیا بیان کرد: روز عید غدیر خم با همکاری خیرین نانوایی صلواتی در محلات تنگک ها دایر و خدماتی با مردم ارائه شد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه