اخبار داغ

رئیس مجلس در توصیف مرحوم حاج فیروز زیرک‌کار؛

نواهای فخرالذاکرین؛ گنجینه معنویِ فرهنگ عاشورایی

نواهای فخرالذاکرین؛ گنجینه معنویِ فرهنگ عاشورایی
رئیس مجلس شورای اسلامی در گذشت ذاکر و پیرغلام مخلص اهل بیت علیهم السلام را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حاج فیروز زیرک کار مشهور به فخرالذاکرین بعد از تحمل دوران بیماری سرانجام صبح امروز در آستانه آغاز ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به رحمت ایزدی پیوست. در پی همین مناسبت محمدباقر قالیباف طی پیامی درگذشت حاج فیروز زیرک کار را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این پیام آمده است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

انالله و اناالیه راجعون‌

,

 درگذشت ذاکر و پیرغلام مخلص اهل بیت علیهم السلام ، مرحوم حاج فیروز زیرک کار موجب تاسف و تاثر گردید .

,

ایشان که مداحی متواضع، مردمی، انقلابی، ولایتمدار و از ارادتمندان به شهدا بودند، به جهت سالهای متمادی نوحه سرائی و مرثیه خوانی اهل بیت در هیئات آذری و دیگر هیّات به درستی فخرالذاکرین شهرت یافتند.

,

آن مرحوم در سراسر عمر پربرکت خود با الحان روح‌نوازشان در مناسبت های دینی در خدمت به ترویج شعائر ائمه اطهار علیهم السلام و خاندان مکرم نبوی و ترویج محبت و عشق ورزی به ساحت مقدس آل‌الله علیه السلام اهتمام بی‌شائبه داشتند و نواهای تاثیرگذار ایشان هیچ‌گاه از گنجینه معنوی و فرهنگ عاشورایی فراموش نخواهد شد.

,

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان فخرالذاکرین استاد حاج فیروز زیرک کار به جامعه حسینی، مداحان و پیرغلامان کشور ،آذری زبانان کشور، خانواده مکرم و وابستگان محترم ، برای آن مرحوم رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

,

محمدباقر قالیباف

,

رییس مجلس شورای اسلامی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه