اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

ناتوانی دکل 48متری مخابرات در رضایت‌مندی شهروندان لنده‌ای+تصاویر

ناتوانی دکل 48متری مخابرات در رضایت‌مندی شهروندان لنده‌ای+تصاویر
یکی از مهمترین وعده‌های مسئولان شهرستان لنده به خصوص شرکت مخابرات راه‌اندازی دکل BTS یا همان آنتن 48متری بود که با نصب و راه‌اندازی این دکل عملا هیچ تغییر در برخی از مناطق شهر لنده صورت نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، شرکت مخابرات از جمله شرکت‌هایی است که در ارائه خدمات خود باید سرعت، دقت و زیرساخت های لازم را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان خود به دلیل دریافت هزینه  خدمات ارائه نمایید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

توسعه زیر ساخت های فنی و مهندسی یکی از مهمترین راه های ارتقای سطح خدمات برای استفاده کنندگان از خدمات شرکت مخابرات و اپراتورهای مختلف در سطح کشور است که برخی شرکت ها با ارائه راهکارهای مناسب اقدام به افزایش سطح خدمات خود کردند تا رضایت مندی مشتریان خود را که مهمترین سرمایه یعنی اعتماد است را حفظ کنند.

,

در پی گلایه های مکرر شهروندان لنده از وضعیت پوشش شبکه های تلفن همراه و سرعت اینترنت در سطح شهرلنده با پیگیری های مسئولان شهرستان لنده و حمایت شرکت مخابرات استان دکل 48متری به منظور ارائه بهتر خدمات راه اندازی شد که با نصب و راه اندازی این دکل بخشی از مشکلات شهر رفع گردید ولی برخی مناطق شهر لنده هنوز از دسترسی به یک شبکه تلفن همراه مناسب برخودار نیستند که این مهم بارها و بارها با مراجعه حضوری ساکنین محله شهید دهقان (زیرتل پشمه کاران) از پوشش حداقلی تلفن همراه نیز بی بهره اند.

,

حسینی برومند از ساکنین این محله گفت: بیش از چندین سال است که با مراجعه به شرکت مخابرات خواستار رفع مشکل ارتباطی ما از سوی مسئولان مربوطه بودیم که تا کنون ره به جایی نبرده است.

,

وی افزود: متاسفانه در بیشتر اوقات ما دسترسی به اینترنت و حتی شبکه تلفن همراه را نداریم که انتظار داریم مسئولان این معضل چندین ساله را برای همیشه رفع کنند.

,

این شهروند لنده ای گفت: در مراجعات چندماه گذشته مسئولان شرکت مخابرات از رفع مشکل با راه اندازی دکل 48متری بارها سخن می گفتند و به ما وعده می دادند که با نصب و راه اندازی این دکل نیز متاسفانه هیچ گرهی از مشکل ما باز نشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه