اخبار داغ

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساحد کرمانشاه عنوان کرد:

اجرای طرح "تابستانه فهما" در کانون های مساجد کرمانشاه

اجرای طرح "تابستانه فهما" در کانون های مساجد کرمانشاه
حجت الاسلام افشین کلات پور , مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه از اجرای طرح "تابستانه فهما" در کانون های مساجد استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: هرسال در ایام تابستان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه اقدام به برگزاری کلاس هایی جهت پر کردن اوقات فراغت می کند اما متاسفانه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری این کلاس ها نیست و با یکسری محدودیت ها مواجه شدیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه هرگونه‌تجمعی ممنوع است شیوه پر کردن اوقات فراغت را تغییر دادیم و به صورت مجازی برگزار شد.  

وی از اجرای طرح "تابستانه فهما" در کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت در کانون های مساجد سراسر استان و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام کلات پور خاطر نشان کرد: بر این اساس دوره های آموزشی مجازی هنری و قرآنی در ایام تابستان در حال اجراست.

این مسئول ادامه داد: در این شرایط که با تعطیلی مراکز فرهنگی مواجه هستیم می توانیم با بهره گیری از فضای مجازی جوانان را به سمت برنامه های فرهنگی سوق دهیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: امسال در طرح "تابستانه فهما" در ۳ شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری یکسری فعالیت های مجازی به کانون ها ابلاغ شده است.

حجت الاسلام کلات پور افزود: در شبستان فرهنگ ۷ رواق از جمله مسابقه، احکام، اخلاق، عقاید، معرفی کتاب و کتابخوانی اطلاع رسانی شده است.

وی با بیان اینکه در شبستان هنر نیز موضوعاتی مانند سرود، نمتیش، فیلم، قلم و ترنج جای دارد که بیشتر نگاهمان در این شبستان به سرود است، عنوان کرد: در شبستان کارآفرینی و نوآوری مباحث آموزشی، کارگاه، نمایشگاه و فروشگاه جهت اصناف که در بحث کرونا آسیب دیدند تحت پوشش قرار دارد.

این مسئول داشت: فراخوان این رویدادها از ۱۴ خرداد ماه آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه