اخبار داغ

برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت دوران کرونا در اصفهان

برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت دوران کرونا در اصفهان
جشنواره ای با عنوان ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان با هدف به کارگیری حداکثری از ظرفیت معلمان و فرهنگیان استان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا، اظهار کرد: سازمان بسیج فرهنگیان با همکاری مدیریت پردیس های دانشگاه های فرهنگیان جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا را سراسر کشور برگزار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان گفت: تحقق فرمایشات رهبر انقلاب که در دیدار با فرهنگیان در اردیبهشت ۹۸ به جامعه معلمان و فرهنگیان گفتند که در واقع پایه ریزان تمدن نوین شما هستید؛ ارتقا کمی، کیفی و شیوه های آموزشی و تربیتی در شرایط خاص و پیش بینی نشده از اهداف جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا است.
,
 
,
وی افزود: دستیابی به شیوه های جدید، کاربردی، عملیاتی تعلیم و تربیت و انعطاف پذیری بستر آموزشی و پرورشی کشور در مواجهه با شرایط غیرعادی، بهره مندی از ظرفیت جامع فکری و ایده های جدید، احیای اندیشه ورزی و کارگروه علمی به معنای واقعی کلمه برای تحقق بخشی به اهداف و سیاست های کلان آموزشی و تربیتی، کمک به کارآمدسازی نظام آموزش و تربیت کشور توسط فرهنگیان عزیز بسیجی به عنوان ماموریت اصلی برنامه ای از دیگر اهداف این جشنواره است.
,
 
,
سرهنگ پیمان صفت با اشاره به چشم انداز جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا بیان کرد: دستیابی به شیوه ها و روش های جدید پربازده، کم هزینه، عمومیت شمول، واقع گرا، کم آسیب، ایمن، علمی، مفهومی و قابل درک برای کلیه مجریان و مخاطبین نظام آموزش و پرورش در تمامی محورها و حوزه های مدنظر چشم انداز این جشنواره است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: حوزه یادگیری مؤثر، حوزه زیرساخت، الگوهای تربیتی موثر نظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح از محورها و حوزه های ایده پردازی این جشنواره است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان اصفهان با توضیح اینکه فرهنگیان، معلمان، دانش آموزان، دانشجو معلمان، دانشگاهیان می توانند در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: علاقمندان به این جشنواره می توانند با مراجعه با سایت www.sci-cbo.ir در جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا شرکت کنند.
,
 
,
وی در پایان گفت: جشنواره در دو قالب استانی و کشوری برگزار و به نفرات برگزیده در هر مرحله  در محورهای مدنظر، جوایز نفیس داده می شود و به ایده های پذیرفته شده گواهی معتبر اهدا خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه