اخبار داغ

فرصت انتقام برای سپاهان/ جنگ تمام عیار در آزادی

فرصت انتقام برای سپاهان/ جنگ تمام عیار در آزادی
بالاخره بعد از وقفه ای که در پی شیوع کرونا ایجاد شده بود،  استارت دوباره جام حذفی  خورد و در تنها بازی باقی مانده یک چهارم نهایی امشب استقلال در مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ بالاخره بعد از وقفه ای که در پی شیوع کرونا ایجاد شده بود،  استارت دوباره جام حذفی  خورد و در تنها بازی باقی مانده یک چهارم نهایی امشب استقلال در مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تقابل این دو تیم که کمتر از ده روز پیش در لیگ برتر هم به مصاف هم رفته و البته آبی ها سه امتیاز شیرین از آن بازی دشت کردند، یکبار دیگر تکرار می شود و از این رو حساسیت بر این بازی را بالا می برد و فرصتی را برای طلایی پوشان ایجاد می کند، تا انتقام بازی قبل را بگیرند.

,

برای هر دو تیم جام حذفی فرصت ایده الی است که خود را در این فصل به یک جام برسانند و از طرفی سپاهان نیز که در لیگ برتر امیدهای کمی برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی دارد، جام حذفی فرصت ایده ال برای کسب سهمیه آسیایی برای این تیم به حساب می آید.

,

سپاهان در این فصل روزهای پر افت و خیزی را سپری کرده است و چالش اصلی امیر قلعه نویی برای این بازی افت روحی و انگیزه ای بازیکنان سپاهان است که بعد از شروع دوباره لیگ بعد از تعطیلات کرونا و عدم نتیج گیری مورد نظر رفته رفته بیش تر شد و این تیم را دچار افت کرد.

,

در تیم استقلال ارسلان مطهری و اسماعیلی مصدوم بوده و در بازی امشب حضور ندارند، در سپاهان نیز منصوری محروم بوده و ایران‌پوریان نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی زردپوشان نیست

,

طلایی پوشان در فاز هجومی و توپ های آخر عملکرد خوبی نداشته و کی روش استنلی با 7 گل بهترین گلزن این تیم است اما استقلال با درخشش شیخ دیاباته یک خط حمله زهر دار دارد که این بازیکن 13 گل به ثمر رسانده و نشان از دست پر استقلال در این زمینه است؛ البته سپاهان تا نیمه های فصل در دفاع بی نظیر بود که اگر بتواند تمرکز گذشته را به دست آورد، می تواند شرایط را به شکل دیگر رقم بزند.

,

بازی های سپاهان و استقلال همیشه یکی از بازی های جذاب لیگ برتر بوده است، اینبار نیز که در شرایط متفاوت برگزار شده و هر دو تیم عطش برد دارند، حساس دنبال خواهد شد و یک جنگ تمام عیار خواهد بود، تقابل این دو تیم در جام حذفی یک بار به کام استقلال و سه بار نیز به کام سپاهان بوده است

,

آخرین رقابت سپاهان و استقلال در جام حذفی به فروردین سال 92 برمی‌گردد که با برتری سپاهان در مرحله‌ نیمه‌نهایی رقابت‌ها خاتمه یافته و زردپوشان اصفهانی در فینال موفق به شکست دیگر هماورد پایتخت‌نشین خود، پرسپولیس شده و عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه