اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

راه و شهرسازی مامور نظارت بر خرید و فروش و اجاره املاک است/ برخورد قاطع با فرصت‌طلبان حوزه مسکن/ خبر خوشی در راه است

راه و شهرسازی مامور نظارت بر خرید و فروش و اجاره املاک است/ برخورد قاطع با فرصت‌طلبان حوزه مسکن/ خبر خوشی در راه است
حسین کلانتری با اشاره به این که خبر خوشی در خصوص مسکن برای مردم استان داریم بیان کرد:اداره راه و شهرسازی مأموریت دارد بر اجاره بها، خرید و فروش املاک نظارت داشته باشد و هر جا شکایتی وجود داشته باشد رسیدگی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در خصوص وضعیت اجاره‌بها بیان کرد: این موضوع در همه جای کشور است و در خود هیئت دولت همچنین مجلس شورای اسلامی مطرح شد، دولت با محوریت وزارت راه و شهر سازی بسته حمایتی خوبی را تعریف کرده که خوشبختانه دستگاه قضایی در همین خصوص به کمک دولت و وزارت راه و شهرسازی آمده‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: این موضوع در سراسر کشور اجرایی می‌شود اینجا نیز دستگاه اجرایی ما اداره راه و شهرسازی است که مأموریت دارد بر اجاره بها، خرید و فروش املاک نظارت داشته باشد و هر جایی در حق مردم اجحاف شد و یا اینکه شهروندانی  شکایتی داشتند حتما رسیدگی شود و با توجه به  هماهنگی هایی که با دستگاه قضایی انجام داده ایم هم رییس کل دادگستری و هم دادستان خوشبختانه این آمادگی وجود دارد که به محض شکایت از طرف شهروندی حتما رسیدگی خواهد شود.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه ما تیمی را با محوریت عزیز فیلی معاون عمرانی شکیل داده ایم تا بر کار کسانی که در حال ساخت و ساز هستند نظارت شود و به همه فرمانداران استان گفتیم که این نظارت‌ها را داشته باشند و هر جا تخلفی شد رسیدگی می شود.

,

وی گفت: بنده یک خواهش از مردم استان دارم که هر جایی تخلف گرانفروشی مشاهده کردند، به تعزیرات گزارش دهند تا همکاران ما در اداه صمت و  مجموعه حوزه عمرانی دفتر فنی به شکایت آنها رسیدگی کامل کنند.

کلانتری ادامه داد: بنده ی یک خبر خوشی نیز برای مردم استان دارم؛ ما به طور جدی موضوع احداث مسکن را در استان داریم و به دنبال آن هستیم که تا یک ماه آینده ۱۶ هزار مسکن مهر احداث شده که ۴۰ درصد در دولت قبل و ۶۰% در دولت فعلی به بهره برداری کامل خواهد برسند و حدود ۱۲ هزار مسکن نیز در حال احداث داریم.

وی افزود: به دلیل اینکه در شهر یاسوج با کمبود زمین مواجه هستیم پیگیری کردیم که زمین های دستگاه‌های دولتی را شناسایی و تحویل راه و شهرسازی داده شود تا برای احداث مسکن در آنها اقدام لازم انجام شود.

 استاندار در خصوص نقش مافیا و دلالان در گرانی های اخیر مسکن و اجاره بها گفت: معمولاً در هر کاری افرادی هستند که به هر طریقی از آن سوء استفاده می کنند، البته افرادی نیز در حال کمک هستند و تعاملی را بین صاحبخانه و مستاجر و بین خریدار و فروشنده ایجاد می کنند که با آن دسته اول فرق دارند.

,
,
,
,
,
,
,

کلانتری در پایان گفت: زمانی که فردی فرصت طلبی می‌کند در حق مردم اجحاف کرده است و باعث می شود قیمت ها به طور سرسام‌آوری بالا برود و سنگینی این فشار  بر دوش مردم و طبقات پایین جامعه است، این افراد مستحق مجازات هستند که خوشبختانه دستگاه قضایی ما آمادگی کامل دارد تا با این افراد برخورد کند.

,

 

,

انتهای بیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه