اخبار داغ

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت شهر تهران اعلام کرد؛

هشدار درباره خطر انفجار بزرگ در تهران/ وزارت نفت مخاطرات را ایمن‌سازی کند

هشدار درباره خطر انفجار بزرگ در تهران/ وزارت نفت مخاطرات را ایمن‌سازی کند
رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت شهر تهران گفت: مخازن سوخت‌رسانی شهران قبلاً مخازن ذخیره‌سازی سوخت از جمله بنزین، نفت سفید و گاز بودند؛ قرار بر این شد به مخزن سوخت‌رسانی تبدیل شوند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا کرمی محمدی درباره درباره مخازن سوخت‌رسانی شهران اظهار کرد: این مخازن قبلاً مخازن ذخیره‌سازی سوخت از جمله بنزین، نفت سفید و گاز بودند و براساس توافقی که در سالهای گذشته صورت گرفته است قرار بر این شد به مخزن سوخت‌رسانی تبدیل شوند که امیدواریم این اتفاق افتاده باشد.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی در 10 تا 15 سال گذشته برای مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی مخازن انجام گرفته است و درخواست می‌شود که مسئولان وزارت نفت جزئیات بیشتری درباره اقدامات انجام شده برای رفع نگرانی مردم ارائه دهند اما پتانسیل‌های خطرآمیز و مخاطره‌آمیزی هنوز وجود دارد که نیاز است هر چند سال یک بار با توجه به تغییر و تحولاتی در اطراف آنجا می‌افتد، این مطالعه انجام شود و وزارت نفت از مشاورانی استفاده کند تا مخاطرات را ایمن‌سازی کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت شهر تهران یادآور شد:  احتمال دارد در 5 سال گذشته مخاطره‌ای وجود داشته و برطرف شده است اما در 5 سال آینده مخاطره جدیدی به وجود بیاید و این مطالعات باید مستمر انجام شود.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه