اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خبر داد

بستری شدن 7 هزار و 769 نفر از ابتدای شیوع کرونا در بیمارستان‌های استان یزد

بستری شدن 7 هزار و 769 نفر از ابتدای شیوع کرونا در بیمارستان‌های استان یزد
سلمانی با اشاره به بستری شدن 7 هزار و 769 نفر از ابتدای شیوع کرونا در بیمارستان‌های استان، گفت: همه بیمارستان‌های یزد ملزم به پذیرش بیماران کرونایی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان یزد 15 هزار و 933 نمونه‌گیری در بیمارستان‌های استان انجام گرفت گفت: 7 هزار و 769 نفر تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش و بستری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه در موج اول شیوع کرونا در یزد در روزهای 27 و 28 اسفندماه با 499 بیمار بستری شاهد اوج این بیماری در استان بودیم افزود: در موج دوم کرونا هم در روزهای 7 و 8 مردادماه با 300 بیمار بستری در بیمارستان‌های استان شاهد اوج این بیماری در یزد بودیم.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به الزام بیمارستان‌های استان یزد برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا، خاطرنشان کرد: در این خصوص بیمارستان‌های خصوصی نیز ملزم به پذیرش بیماران مشکوک به کرونا هستند و هیچ بیمارستانی حق ندارد که این کار را انجام ندهد.

,

سلمانی عنوان کرد: اینکه رنگ‌بندی برای شهرستان‌ها اعلام می‌شود، طبق گفته ستاد مبارزه با کرونا در سطح کشور است و ما نیز ملزم به اجرای این مصوبات در این ستاد هستیم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه