اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

۲۷ رده برتر سپاه لرستان در جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند

۲۷ رده برتر سپاه لرستان در جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند
سردار کشکولی، فرمانده سپاه لرستان گفت: ۲۷ رده برتر سپاه استان در دهمین جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در مراسم تجلیل از رده های برتر سپاه در جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: امروز از ۲۷ رده موفق سپاه استان لرستان از رده های پایگاه ها و حوزه های مقاومت تا رده فرماندهان و مدیران در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان تجلیل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: جشنواره مالک اشتر سپاه استان هر ساله ارزیابی عملکرد مدیران، فرماندهان تا رده های پایین تر پایگاه‌های مقاومت و حوزه های مقاومت از طریق اشراف فرماندهی صورت می گیرد و از رده های موفق تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)استان لرستان عنوان کرد: دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان لرستان امسال در ارزیابی معاونتی، ارزیابی قشر و معاونت ها در سطح نواحی صورت گرفته که ۲۳۹ شاخص در قالب ۲۶ کارگروه تعریف شده و ۷۹ رده موفق انتخاب و تجلیل شدند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد خاطر نشان کرد: رقابت در کار خیر یکی از ویژگی‌های مومنین است و مومنین باید در کار خیر از هم سبقت بگیرند، اما ما با کارهای منفی مخالفیم و در آموزه های دینی هم تاکید شده که رقابت سالم در همه زمینه‌ها صورت بگیرد تا به پیشبرد اهداف خود برسیم.

سردار کشکولی بیان کرد: سپاه پاسداران مانند انقلاب اسلامی یک پدیده نوظهور و بدیع است که بعد از ۴۱ سال هنوز کسانی هستند که عمر انقلاب اسلامی را نشناختند و بعضی وقت ها کسانی با ۴۰ سال سابقه گری یا مسئولیت‌پذیری در انقلاب خلاف خط مشی فکری و سیاسی انقلاب و مقام معظم رهبری انجام می‌دهند و یا تصمیم میگیرند و این پدیده انقلاب اسلامی نوظهور است که اگر پافشاری امام و مقام معظم رهبری نبود در همان روزهای اول از مسیر خارج می‌شد و انقلابی ماندن خیلی سخت است.

وی گفت: ما همه پاسدار این پدیده هستیم و کسی که موفق ترین واحد است مطمئناً در این قسمت پیشرفت کرده و همه ما باید از پاسداری مان به خوبی پاسداری کنیم و قدر آن را بدانیم و خودمان را برای گام دوم انقلاب اسلامی آماده کنیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه