اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای متضرر از کرونا پرداخت شد

۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای متضرر از کرونا پرداخت شد
آشتاب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 30 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به کسب و کارهای متضرر از کرونا در استان تاکنون پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: هیجده هزار و ۷۵ فقره پرونده از افرادی که با شیوع کرونا، کسب و کارشان دچار ضرر شد در استان تشکیل شده که اشتغال این تعداد پرونده ۲۳ هزار و ۱۰۹ نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: ۱۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای متضرر از کرونا در نظر گرفته شده که تاکنون سی میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به چهار هزار و ۱۶ فقره پرونده پرداخت شده است.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به این که کسب و کارهای آسیب دیده باید سریعا به بانکها مراجعه کنند تصریح کرد: افراد متقاضی باید برای دریافت تسهیلات به بانکها مراجعه کنند چرا که مهلت پرداخت این تسهیلات تا مرداد ماه تعیین شده است.

,

وی عنوان کرد: از بانکها تقاضا داریم تا شرایط را برای افراد متقاضی دریافت تسهیلات، تسهیل کنند و سخت گیری صورت نگیرد تا این افراد بتوانند در موعد مقرر تسهیلات خود را دریافت نمایند.

,

آشتاب با اشاره به پرداخت تسهیلات در اشتغال روستایی گفت: تاکنون در این بخش ۲۴۱ میلیارد و ششصد میلیون تومان تسهیلات به یک هزار و ۲۴۶ طرح و با اشتغال پنج هزار و ۳۳۲ نفر پرداخت شده که روند پرداخت در بخش اشتغال روستایی رضایت بخش است.

,

وی افزود: همچنین ۴۹ پرونده با تسهیلات ۱۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با اشتغال هزار و ۳۲۱ نفر در شعب استان و شهرستانها در دست بررسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه