اخبار داغ

رضازاده در گفت‌وگو با دانا:

جزئیاتی از 12 طرح ضد آمریکایی مجلس/ به دنبال کمرنگ کردن حضور آمریکا در منطقه هستیم

جزئیاتی از 12 طرح ضد آمریکایی مجلس/ به دنبال کمرنگ کردن حضور آمریکا در منطقه هستیم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بنا دارد در تعامل با کشورهای منطقه نقش آمریکا را در منطقه کمرنگ کند و هدف این 12 طرح کمرنگ کردن این حضور در منطقه است.
[

یعقوب رضازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره جزئیات 12 طرح ضد آمریکایی این کمیسیون گفت: این 12 طرح درباره سیاست های ظالمانه آمریکاست که در زمینه های اقتصادی و سیاسی به کشورهای مختلف از جمله کشورهای منطقه اعمال می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: طرح های ضد آمریکایی که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال بررسی است در خصوص تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان، دخالت آمریکا در کشورهای منطقه، از جمله عراق، افغانستان و حمایت از عربستان سعودی در حمله به مسلمانان یمن است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران بنا دارد در تعامل با کشورهای منطقه نقش آمریکا را در منطقه کمرنگ کند و هدف این 12 طرح کمرنگ کردن این حضور در منطقه است.

,

رضازاده با اشاره به اینکه هنوز این طرح ها به صورت مشخص و تفکیک شده تبدیل نشده و همچنان در حال بررسی آن در کمیسیون هستیم عنوان کرد: بعد از نهایی شدن این طرح ها در کمیسیون امنیت ملی به صحن ارسال خواهد شد.

,

وی گفت: از آنجا که بررسی این طرح ها از اولویت های اصلی کمیسیون امنیت ملی است، در دو یا سه جلسه آینده کمیسیون بررسی طرح ها به پایان خواهد رسید.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه