اخبار داغ

شهردار رزن خبر داد؛

مطالبه ۴ میلیارد تومانی شهرداری رزن از دستگاه های اداری

مطالبه ۴ میلیارد تومانی شهرداری رزن از دستگاه های اداری
حجت الله علیخانی عدم پرداخت مطالبات شهرداری توسط دستگاه ها و نهادهای دولتی را یکی از مشکلات جدی در تامین منابع مالی عنوان کرد و گفت: شهرداری رزن بیش از ۴ میلیارد تومان از دستگاه های اداری و دولتی طلب دارد که خواسته ی ما پرداخت این مبلغ است تا بتوانیم شهر را در این دوران سخت مدیریت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله علیخانی، شهردار رزن در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: شهرداری رزن جهت کاهش قیمت زمین و مسکن تلاش کرده است تا با سریع ترین زمان ممکن فرآیندهای اداری چهار شهرک در دست احداث را سرعت ببخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به انجام امور مقدماتی شهرک سیمان های هگمتان، بهداشت، فرهنگیان ۲ و ایثارگران ادامه داد: در تلاش هستیم تا با سرعت بیشتری مراحل اداری دریافت و صدور مجوز جهت ساخت شهرک های مسکونی جدید در رزن آغاز شود.

,

شهردار رزن از آغاز صدور مجوز ساخت برای شهرک سیمان هگمتان خبر داد و گفت: این شهرک هم اکنون آماده ساخت است.

,

علیخانی با بیان اینکه در مسئله اقدام ملی مسکن و اختصاص زمین به این طرح شهرداری مسئولیتی ندارد، اضافه کرد: در این خصوص بنیاد مسکن به عنوان مسئول طرح، زمین مورد نظر اداره راه و شهرسازی را نپذیرفته و تایید نکرده است.

,

وی با بیان اینکه شهرداری در صورت امکان، همکاری لازم را جهت احداث طرح ملی مسکن انجام خواهد داد، گفت: طرح اصلاح وضعیت رفوژ میانی شهر رزن آماده شده و جهت تصمیم گیری و تعیین وضعیت به مراجع قانونی ارسال می شود.

,

علیخانی تملک زمین در جهت احداث پارک بانوان را یکی دیگر از اقدامات شهرداری رزن برشمرد و افزود: با وجود شرایط تحریم و بیماری کرونا تلاش شده است تا امور عمرانی و اداری شهرداری متوقف نشود.

,

وی در خصوص تردد تاکسی های پراید در مسیرهای بین شهری رزن به قروه و رزن به دمق نیز گفت : این مسئله در شورای ترافیک مطرح شده است و منتظر اعلام نظر نهایی مراجع کارشناسی هستیم.

,

علیخانی وجود برخی ساختمانهای غیر ایمن در داخل شهر را موجب نارضایتی دانست و تاکید کرد: شهرداری با احصا این ساختمانها پس از تذکرات لازم، اسامی را برای دادستانی محترم ارسال کرده است و ما منتظر نظر و دستور دادستانی محترم  هستیم.

,

شهردار رزن عدم پرداخت مطالبات شهرداری توسط دستگاه ها و نهادهای دولتی را یکی از مشکلات جدی در تامین منابع مالی عنوان کرد و گفت: شهرداری رزن بیش از ۴ میلیارد تومان از دستگاه های اداری و دولتی طلب دارد که خواسته ی ما پرداخت این مبلغ است تا بتوانیم شهر را در این دوران سخت مدیریت کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه با این منابع، بخشی از مشکلات شهر برطرف خواهد شد، خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری جهت پرداخت این مطالبات توسط دستگاه ها و ادارات هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه