اخبار داغ

موج‌سواری وزیر جنگ اسرائیل بر روی انفجار بیروت

موج‌سواری وزیر جنگ اسرائیل بر روی انفجار بیروت
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه حزب‌الله و ایران، گفت حفظ فشار بر ایران و تمدید تحریم تسلیحاتی باید اولویت کشورهای جهان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در حالی که رژیم صهیونیستی خود به عنوان یکی از متهمان در پرونده انفجار مشکوک انبار مواد محترقه در بندر بیروت به حساب می‌آید، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم در ادعاهایی بی‌اساس، سعی کرد انگشت اتهام را به سمت گروه‌های مقاومت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به نوشته خبرنگار «جروزالم‌پست»، گانتز امروز (دوشنبه) طی سخنرانی در کمیته امور خارجه و نظامی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) مدعی شد جنبش مقاومت «حزب‌الله» بزرگترین مشکلی است که لبنان با آن روبه‌رو است.
,
 
,
وی بدون ارائه دادن کوچکترین مدرکی، مدعی شد حزب‌الله تسلیحات و مهمات خود را در منطقه‌های مسکونی لبنان نگهداری می‌کند و انفجار بیروت می‌توانست مهیب‌تر و خطرناک‌تر باشد.
,
 
,
این در حالی است که «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله روز جمعه طی سخنرانی درباره انفجار بیروت، با اشاره تلویحی به قصور مسئولان دولتی پیشین و کنونی بندر بیروت در این واقعه، تاکید کرد مواد محترقه داخل انبار بندر نه تنها متعلق به حزب‌الله نبود بلکه این گروه حتی یک فشنگ هم در هیچکدام از بنادر لبنان ندارد.
,
 
,
خبرنگار شبکه «کان‌نیوز» نیز به نقل از گانتز نوشت: «ما با دشمن‌هایی مواجه هستیم که عامدانه مهمات خود را در محیط و منطقه مسکونی پرجمعیت انبار می‌کنند».
,
 
,
گانتز در حالی حزب‌الله را مقصر مشکلات لبنان می‌داند که نشریه «اسرائیل هیوم» جمعه هفته گذشته به نقل از یک مقام نظامی ارشد صهیونیست نوشت: «گانتز روز پنجشنبه به ارتش دستور داده در صورتی که حزب‌الله به سربازان یا شهروندان اسرائیلی آسیب رساند، زیرساخت‌های لبنان را بمباران کند».
,
 
,
بر این اساس، وزیر جنگ صهیونیستی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، با درخواست از کشورهای مختلف جهان برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی، مدعی شد تهران می‌خواهد در سوریه یک «شاخه تروریستی» ایجاد کند که تل‌آویو باید مانع آن شود.
,
 
,
به نوشته خبرنگار «رویترز» گانتز همچنین خبر داد که حدود ۵۰ درصد از صهیونیست‌ها هم‌اکنون در نیروهای مسلح رژیم اسرائیل به عنوان نظامی خدمت می‌کنند.
,
 
,
پیش از این نیز «دنی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با ضروری دانستن تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، مدعی شد هر جایی خطری علیه تل‌آویو وجود دارد، رد پای ایران در آنجا دیده می‌شود.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه