اخبار داغ

در سومین یادواره شهدای ووشوی کشور در زاهدان مطرح شد؛

مادران و همسران شهدا؛ الگوی صبر و استقامت/ پایتخت وحدت 54 شهید ورزشکار تقدیم انقلاب کرده است

مادران و همسران شهدا؛ الگوی صبر و استقامت/ پایتخت وحدت 54 شهید ورزشکار تقدیم انقلاب کرده است
رئیس فدراسیون ووشو گفت: مادران و همسران شهدا الگوی صبر و یادگارانی گهربار و شایشته صبر و شهامت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو در سومین یادواره شهدای ووشو کشور که پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سالن آمفی تئاتر موزه دفاع مقدس زاهدان برگزار شد، گفت: اهمیت موضوع شهادت نه صرفا به عنوان جایگاه و مقام شهدا، بلکه به دلیل اوج نیاز جامعه به چنین نورآفرینانی است که جامعه را به اوج تعالی می رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
به گفته وی، شجاعت شهید از مادر و پدر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را با معیارهای اسلامی و به نکویی انجام داده و بر عهده داشته اند، همچنین همسران شهدا که در تربیت یادگاران آن ها به شایستگی تلاش کرده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مادران و همسران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایثار و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر جامعه بوده و خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید خلوص و تلاش هایشان الگویی برای نسل جوان خواهد بود که امید است با تکریم آن ها بتوان یاد عزیزانشان را گرامی داشت و در راستای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت تلاش کرد.
 
,
,
,
,
,
,
, ,

تقدیم 54 شهید ورزشکار

ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: این استان 54 شهید ورزشکار را در دفاع مقدس، حمایت از مرزها و دفاع از حرم، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با اشاره به ورزشکارانی که در عرصه ها و میادین مختلف ملی و بین المللی خوش درخشیده و به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: بتوانیم قدردارن شایسته خون شهیدانی که از جان خود برای دفاع از هموطنانشان گذشتند، باشیم که هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان به خوبی در این وادی ایفای نقش کرده است که جای تقدیر دارد و انتظار می رود دیگر هیئت ها نیز از این مهم الگوپذیری کنند.
 
,
, تقدیم 54 شهید ورزشکار,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
 
,
بر اساس این گزارش، در این مراسم از خانواده شهدای ورزشکار، پیشکسوتان ورزشی، قهرمانان ورزش سیستان و بلوچستان و اصحاب رسانه تقدیر شد.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه